سفارش تبلیغ
صبا ویژن

علت تومور مغزی چیست؟ + نحوه درمان آن

آیا می دانید چرا افرادی که دچار تومور مغزی هستند در حرکت و حتی خلق و خوی خود دچار مشکل می شوند؟ زیرا تومور مغزی، بخشی از مغز را تحت کنترل قرار می دهد به نام مخچه که این قسمت از مغز، مسئول تعادل، حرکت و خلق و خو می باشد. این مطلب را تا انتها بخوانید تا اطلاعاتتان در این مورد افزایش یابد.

منابعی از لینک ها و سایت ها:


تومور مغزی


پیشگیری از تومور مغزی


علت تومور مغزی چیست؟


درمان تومور مغزی


تومور مغزی و نحوه درمان آن

کمک به کودکان مدرسه برای کمک به بچه ها برای مقابله با تغییرات در حافظه و تفکر آنها پس از تومور مغزی. درخواست محققین در Mayo ClinicClinical TrialsExplore مطالعات آزمایشگاه Mayo Clinic درمان های جدید، مداخلات و تست ها به عنوان وسیله ای برای جلوگیری، تشخیص، درمان و یا درمان این بیماری است. پژوهش های علمی دیگری در مورد درمان های تومور مغزی مکمل و جایگزین انجام شده است. هیچ درمان جایگزین برای درمان تومورهای مغزی ثابت نشده است. با این حال، درمان های تکمیلی ممکن است به شما کمک کند مقابله تومور مغزی با استرس تشخیص تومور مغزی. بعضی از درمان های مکمل که ممکن است به شما کمک کند مقابله کنید عبارتند از: • طب سوزنی • درمان هنر • ورزش • تمرین • موسیقی درمانی • تمرینات آرامش با پزشک خود در مورد گزینه های خود صحبت کنید. تشخیص تومور مغزی با استفاده از تومور مغزی و رفع آن تشخیص تومور مغزی می تواند شدید و ترسناک باشد.


پیشگیری از تومور مغزی و نحوه درمان آن

با مسدود کردن این ناهنجاری ها، درمان های هدفمند مواد مخدر می توانند باعث مرگ سلول های سرطانی شوند. داروهای هدفمند برای انواع خاصی از تومورهای مغزی در دسترس هستند و بسیاری از آنها در آزمایشات بالینی مورد مطالعه قرار می گیرند. بسیاری از انواع مختلف درمان هدفمند در حال توسعه هستند. پیشگیری از تومور مغزی درمان پس از درمان • جلسه گفتار درمانی. به علت اینکه تومورهای مغزی در قسمت هایی از مغز که قادر به کنترل مهارت های حرکتی، گفتار، بینایی و تفکر هستند، می تواند بخش مهمی از بهبود را کنترل کند. بسته به نیازهای شما پزشک شما ممکن است به شما مراجعه کند: • درمان فیزیکی برای کمک به بازسازی مهارت های حرکتی یا قدرت عضلانی شما • درمان شغلی برای کمک به بازگشت به فعالیت های روزانه خود، از جمله کار، پس از تومور مغزی یا بیماری دیگر گفتار درمانی با متخصصان در مشکلات گفتاری (پاتولوژیست های گفتاری) برای کمک به شما اگر دچار مشکل هستید صحبت کنید.


علت تومور مغزی چیست؟ و نحوه درمان آن

داروهای شیمی درمانی می تواند به صورت خوراکی به صورت قرص یا تزریق داخل رگ (داخل وریدی) تزریق شود. داروهای شیمی درمانی اغلب برای درمان تومورهای مغزی استفاده می شود Temozolomide (Temodar) که به عنوان قرص مصرف می شود. بسیاری از داروهای دیگر شیمی درمانی موجود هستند و ممکن است بسته به نوع سرطان مورد استفاده قرار گیرند. عوارض جانبی شیمی درمانی بستگی به نوع و دوز داروهایی که دریافت می کنید. علت تومور مغزی چیست؟ شیمی درمانی می تواند باعث تهوع، استفراغ و ریزش مو شود. آزمایش سلول های تومور مغزی شما می تواند تعیین کند که آیا شیمی درمانی برای شما مفید خواهد بود یا خیر. نوع تومور مغزی که شما نیز در تعیین اینکه آیا توصیه شیمی درمانی مفید است. هدفمند مواد مخدر درمان درمان مواد مخدر تمرکز بر ناهنجاری خاص موجود در سلول های سرطانی است.


درمان تومور مغزی و نحوه درمان آن

در عوض، رادیوهای جراحی از پرتوهای چندگانه تابش استفاده می کند تا شکل بسیار متمرکز درمان پرتو را برای کشتن سلول های تومور در یک منطقه بسیار کوچک به ارمغان بیاورد. هر پرتو تابش به خصوص قدرتمند نیست، اما نقطه ای که همه پرتوها در تومور مغزی می بینند، دوز زیادی از اشعه را برای کشتن سلول های تومور دریافت می کنند. انواع مختلفی از فن آوری های مورد استفاده در رادیو تراپی برای ارائه تابش به درمان تومورهای مغزی، مانند یک گاما چاقو یا شتاب دهنده خطی. درمان تومور مغزی جراحی رادیواکتیو معمولا در یک درمان انجام می شود و در اکثر موارد شما می توانید به همان روز برسید. Chhemotهپاتیت Chemotherapy از داروها برای کشتن سلول های تومور استفاده می کند.


منابع : تومور مغزی, پیشگیری از تومور مغزی, علت تومور مغزی چیست؟, درمان تومور مغزی, جراحی تومور مغزی, انواع تومور مغزی, علت تومور مغزی, عوارض تومور مغزی, تومور مغزی بدخیم, ویژگی سردردهای تومور مغزی, ایا تومور مغزی کشنده است