سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه می توان با کمک داروهای گیاهی بیماری زونا را درمان کرد؟

آیا به راحتی می توان زونا را تشخیص داد؟ آیا فرد حتما باید تست و یا آزمایشی بدهد که مطمئن شود که  بیماری زونا گرفته یا خیر. پزشک می تواند براحتی با معاینه فیزیکی تشخیص دهد که شما زونا دارید؟ اگر می خواهید در این مورد بیشتر بدانید بیشتر بخوانید و ما باشید. منابعی از لینک ها و سایت ها:


زونا


بیماری زونا


پیشگیری از زونا


درمان تومور مغزی


زونا + درمان گیاهی آن

این به فرآیندهای طبیعی شما کمک می کند. نگه داشتن زخم های پاک نیز می تواند مانع از ابتلا به باکتری ها شود، که گاهی اوقات می تواند رخ دهد. برخی از پزشکان توصیه می کنند که دوش گرم برای تمیز کردن منطقه آسیب دیده استفاده شود. پس از آن، حوله خشک را به آرامی خشک کن یا خشک کن با یک خشک کن مو در محیط کم یا سرد. برای جلوگیری از چاق بودن، برخی از افراد نیز برای جلوگیری از پوشیدن لباس زیر مناسب هستند. زونا اکثر کرم ها و لوسیون ها خوب نیستند و ممکن است حتی ناحیه را تحریک کنند. آیا می توان مانع از تکان خوردن شود؟ دو نوع واکسن زنده در برابر ویروس واریسلا-زوستر وجود دارد. یک واکسن که به نام Varivax نامیده می شود، به طور معمول برای کودکان و نگهبانان در برابر عفونت اولیه و تورم مرطوب توصیه می شود. واکسن دیگری که Zostavax نامیده می شود، برای محافظت از فرد در حال رشد از شاگینل استفاده می شود.


بیماری زونا + درمان گیاهی آن

موتاسیون های قوی تر، از جمله برخی از آنها که می توانند توسط دهان گرفته شده یا به طور مستقیم به پوست اعمال شوند (به عنوان مثال، لیدوکایین با نام تجاری Lidoderm)، نیز در دسترس هستند و می توانند با نسخه پزشک دریافت شوند. در بعضی موارد پزشک ممکن است از یک کورتیکواستروئید بیماری زونا مانند پردنیزون برای کاهش درد و احتمالا بهبود زمان بهبودی استفاده کند. با این وجود، هیچ گونه اطلاعاتی در مورد استفاده از داروهای سرکوب کننده ایمنی نظیر پردنیزون برای درمان زگیل ها در افراد مبتلا به اچ آی وی وجود ندارد. در طول یک جلسه زگیل، مهم است که زخم ها و ناحیه اطراف زخم ها را به عنوان تمیز و خشک نگه داشته شود.


پیشگیری از زونا + درمان گیاهی آن

واکسن Varivax برای کودکان HIV مثبت توصیه می شود که هیچکدام از آنها نداشته و حداقل هشت سال سن داشتند و تعداد CD4 در حداقل 200. در حالی که مطالعاتی در مورد اثربخشی Varivax در نوجوانان بالغ و بزرگسالانی که هرگز نوشیدنی مرغ نداشته اند، مورد آزمایش قرار نگرفته است، پیشگیری از زونا بسیاری از گروه های متخصص آن را برای افراد مسن اچ آی وی توصیه می کنند، با این وجود شمارش CD4 آنها حداقل 200 است. اگر واکسن به علت بیماری ایجاد می شود، احتمال آنکه واکسن های زنده استفاده شود، درمان با آسمکلوویر توصیه می شود. Zostavax، واکسن برای جلوگیری از لانه گزن در افرادی که قبلا مرغان داشته اند، در حال حاضر برای بزرگسالان HIV مثبت توصیه نمی شود.


طول درمان زونا + درمان گیاهی آن

این به دلیل آن است که قوی تر از Varivax است و ممکن است عوارض جانبی گسترده تر، از جمله بثورات شدید و بیماری منتشر، در افراد مبتلا به سیستم ایمنی به خطر افتاده است. Zostavax هنوز در افراد مبتلا به سیستم ایمنی خطرناک، از جمله افراد مبتلا به اچ آی وی، هنوز به طور کامل ارزیابی نشده است. طول درمان زونا احتمالا بهتر است که واکسن توسط افراد مبتلا به HIV مثبت، بدون در نظر گرفتن وضعیت سیستم ایمنی بدنشان، اجتناب شود تا آزمایشات بالینی کامل انجام شود. در حال حاضر، نگه داشتن سیستم ایمنی بدن سالم بهترین راه برای جلوگیری از زونا است. این بدین معنی است که نگه داشتن میزان ویروسی شما کم و سلول های CD4 شما با استفاده از داروهای ضد HIV و با اتخاذ یک شیوه زندگی سالم.


منابع :زونا, بیماری زونا, پیشگیری از زونا, طول درمان زونا, درمان خانگی زونا, علایم زونا, بیماری زونا در سالمندان, عوارض زونا, دوره درمان زونا, راههای انتقال زونا, زونا چشمی, برای درمان زونا چه بخوریم, زونا واگیردار است