سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین ویتامین برای چاق شدن صورت و چاق شدن

تعریف وزن را می دانید؟ به چه کسی لاغر و به چه کسی چاق می گویند؟ بهترین ویتامین برای چاقی صورت را چگونه میتوان بدست آورد؟ چگونه میتوان یک رژیم غذایی حاوی کالری مناسب برای خود تنظیم کرد. بهترین ویتامین برای چاق شدن صورت چه نقشی در زیبایی انسان می تواند داشته باشد؟ با دکتر سلام همراه باشید و این مقاله را از دست ندهید.


بهترین ویتامین برای چاقی صورت و تعریف وزن

معنی واقعی وزن چیست؟ داشتن کم وزن به عنوان داشتن شاخص توده بدنی (BMI) کمتر از 18.5 تعریف شده است. این تخمین زده می شود که کمتر از جرم بدن مورد نیاز برای حفظ سلامت مطلوب است. بهترین ویتامین برای چاقی صورت  در مقابل، بیش از 25 در نظر گرفته می شود اضافه وزن و بیش از 30 چاق است. از این ماشین حساب استفاده کنید تا ببینید که کجا در مقیاس BMI قرار دارید (در یک برگه جدید باز می شود).


تاثیر کالری مصرفی بر چاقی صورت

با این حال، در نظر داشته باشید که مشکلات زیادی در مقیاس BMI وجود دارد که فقط به وزن و قد نگاه می کند. این توده عضلانی را در نظر نمی گیرد. بعضی از مردم به طور طبیعی خیلی لاغر هستند اما هنوز هم سالم هستند. بهترین ویتامین برای چاق شدن صورت داشتن وزن کم با توجه به این مقیاس لزوما به این معنی نیست که شما یک مشکل بهداشتی دارید. داشتن وزن کم در حدود 2-3 برابر بیشتر در میان دختران و زنان، در مقایسه با مردان است. در ایالات متحده، 1? مردان و 2.4? زنان 20 ساله و بالاتر دارای کم وزن هستند .


بهترین ویتامین برای چاق شدن صورت برای چاق شدن

چاقی در حال حاضر یکی از بزرگترین مشکلات سلامتی در جهان است. با این حال، کمبود وزن ممکن است به همان اندازه برای سلامت شما نیز بد باشد. بر اساس یک مطالعه، کمبود وزن با یک خطر 140? بیشتر از مرگ زودرس در مردان همراه بود و 100? در زنان . علاوه بر این، افرادی که کم وزن هستند بیشتر احتمال دارد که سارکوپنی را دریافت کنند (از بین بردن عضلات مربوط به سن) و ممکن است در معرض خطر ابتلا به زوال عقل باشند .


چاقی صورت و عوارض چاقی

در مقایسه چاقی با خطر 50? بیشتر از مرگ زودرس همراه بود، که نشان می دهد که داشتن وزن کم ممکن است برای سلامتی شما حتی بدتر باشد  مطالعه دیگری نشان داد که افزایش خطر ابتلا به مرگ زودرس در مردان دارای وزن کم، اما نه زنان، نشان می دهد که ممکن است کم وزن برای مردان (4) بدتر شود. بهترین ویتامین برای چاقی صورت کمبود وزن نیز می تواند عملکرد سیستم ایمنی بدن شما را افزایش دهد، خطر ابتلا به عفونت را افزایش دهد، منجر به پوکی استخوان و شکستگی شود و باعث مشکلات باروری شود .


منابع : بهترین ویتامین برای چاقی صورت ، بهترین ویتامین برای چاق شدن صورت