سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ریزش آب دهان نوزاد و هر آنچه که باید بدانید

 زیاد شدن ترشح بزاق و  آب دهان نوزاد می تواند سبب التهاب و جوش در ناحیه اطراف پوست دهان او شود و نوزاد را آزار دهد. درآوردن دندان یکی از علل اصلی ریزش اب دهان نوزادان می باشد. خشک کردن صحیح و تمیز نگه داشتن پوست اطراف دهان نوزاد می تواند مانع از بروز جوش و التهاب بر روی پوست نوزاد شود. لطفا ادامه مطلب را برای کسب اطلاعات کامل مطالعه نمایید.

علت ریزش آب دهان نوزاد

یک مادر جدید یک چالش بزرگ و مسئولیت شگفت انگیز است. به عنوان یک پدر و مادر جدید، احتمالا به دنبال بهترین شیوه ها برای بالا بردن یک کودک خوشحال و سالم هستید. یکی از راه های عالی برای بهبود سلامت کلی کودک شما این است که با توجه به سلامت دهان و دندان خود در سنین اولیه. در اینجا برخی از آنها برای مادران جدید انجام می دهند و برای مادرانشان چگونگی مراقبت از دهان فرزندانشان را نمی دهند.آب دهان نوزاد متاسفانه، بسیاری از مردم فکر می کنند که مراقبت های دهان هنگام شروع اولین دندان شروع می شود، اما این بسیار دور از مورد است. نادیده گرفتن تمیز کردن دهان کودک خود را نداشته باشید، یا آنها می توانند مسائل بهداشت دهان و دندان ها را پیش بینی کنند.


بهترین درمان برای جوشهای صورت نوزاد چیست؟

 مراقبت از دهان کودک را نادیده نگیریدمتاسفانه، بسیاری از مردم فکر می کنند که مراقبت های دهان هنگام شروع اولین دندان شروع می شود، اما این بسیار دور از مورد است. نادیده گرفتن تمیز کردن دهان کودک خود را نداشته باشید، یا آنها می توانند مسائل بهداشت دهان و دندان ها را پیش بینی کنند.بهترین درمان برای جوشهای صورت نوزاد دندان ها را به صورت منظم پاک کنیدآکادمی آمریکایی دندانپزشکی کودکان توصیه می کند که والدین مراقبت از دهان کودک خود را از روز اول آغاز کنند. مادران جدید می توانند از مسواک های نوزاد و یا یک پارچه نرم خیس در آب سرد و تمیز برای تمیز کردن لثه کودک پس از پرستاری استفاده کنند. پدر و مادر باید روزانه لثه نوزاد خود را تمیز کنند و بعد از هر وعده غذایی.


راههای از بین بردن جوش صورت نوزاد چیست؟

  آکادمی آمریکایی دندانپزشکی کودکان توصیه می کند که والدین مراقبت از دهان کودک خود را از روز اول آغاز کنند. مادران جدید می توانند از مسواک های نوزاد و یا یک پارچه نرم خیس در آب سرد و تمیز برای تمیز کردن لثه کودک پس از پرستاری استفاده کنند. پدر و مادر باید روزانه لثه نوزاد خود را تمیز کنند و بعد از هر وعده غذایی.راههای از بین بردن جوش صورت نوزاد به آنها کمک می کند تا به خواب بروند. متأسفانه این دندان ها برای مدت زمان طولانی دندان های خود را به شکر نشان می دهد و می تواند منجر به حفره های دوران کودکی شود. این اغلب به نام "پوسیدگی دندان بطری بچه" نامیده می شود و به راحتی قابل پیشگیری است: به سادگی کودک خود را با یک بطری شیر یا آب ندهید.


علت جوش سر سفید در صورت نوزادچیست؟

  کودک خود را با بطری تخت نگذاریدبسیاری از والدین نوزاد خود را با یک بطری به آرامی می برند و به آنها کمک می کند تا به خواب بروند. متأسفانه این دندان ها برای مدت زمان طولانی دندان های خود را به شکر نشان می دهد و می تواند منجر به حفره های دوران کودکی شود. علت جوش سر سفید در صورت نوزاداین اغلب به نام "پوسیدگی دندان بطری بچه" نامیده می شود و به راحتی قابل پیشگیری است: به سادگی کودک خود را با یک بطری شیر یا آب ندهیداجازه دهید آنها را قبل از تخت بخورنداگر فرزند شما دچار تشنگی می شود، قبل از رختخواب هر چیزی را بخورید، فقط اطمینان حاصل کنید که آب آن است یا آب می خورید. اگر آنها باید یک بطری برای خوابیدن داشته باشند، آن را با آب پر کنید تا به آنها چیزی بخشیده شود تا در هنگام خواب آنها را راحت کنند.


 درمان دارویی جوش صورت کودک یک ساله

 دیدن دندانپزشک اطفال را نپذیریدما درک می کنیم که زندگی یک پدر و مادر جدید مشغول است و اغلب پر هرج و مرج است، اما بازدید از دندانپزشک کودکان را نمی پذیرد. دندانپزشکان اطفال دارای مدرسه اضافی 2-3 ساله هستند و به طور خاص برای مراقبت از دندان های کودکان آموزش دیده اند. پس از اولین بازدید خود، AAPD پیشنهاد می کند که هر 6 ماه یک بار والدین فرزندان خود را به دندانپزشک اطفال ببرند.جوش صورت کودک یک سالهقرار ملاقات با دفتر ماآکادمی آمریکایی دندانپزشکی اطفال توصیه می کند که والدین نوزادان خود را به دندانپزشک کودکان متولد شوند، به محض اینکه اولین دندان هایشان ظاهر می شوند - که در اطراف علامت شش ماهه است.ما عاشق خدمت به خانواده ها هستیم و کمک می کنیم تا آنها را به موفقیت های بهداشت دهان هدایت کنیم - و ما خوشحال خواهیم شد تا شما را ببیند! از دفتر ما برای برنامه ریزی برای اولین بار بازدید از استرس آزاد، و فرزند خود را در حال حاضر پا بر روی سلامت دهان و دندان خود را.


منابع : آب دهان نوزاد, بهترین درمان برای جوشهای صورت نوزاد, راههای از بین بردن جوش صورت نوزاد, علت جوش سر سفید در صورت نوزاد, جوش صورت کودک یک ساله, درمان جوش صورت نوزاد در طب سنتی, جوش قرمز صورت نوزاد, جوش ریز صورت نوزاد, آبریزش دهان نوزاد, علت تف کردن نوزاد