سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قرص ایروکاست چه عوارض و فوایدی برای بدن دارد؟

با تداخلات دارویی ایروکاست آشنایی دارید؟ آیا تا به حال شده که دکتر به شما بگوید که قرص ایروکاست را اصلا با فلان دارویتان با هم مصرف نکنید؟ آیا می دانید چرا؟ چون باعث می شود که عوارض داروها تشدید یافته و تاثیرات بد بیشتری بر روی شما بگذارد. با ما باشید.


قرص ایروکاست + عوارض و فواید

از رطوبت و نور محافظت کنید. در بسته بندی اصلی ذخیره کنید. ذخیره سازی برای بطری های بزرگ بطری های انبوه 8000 قرص 10 میلی گرم ایروکاست  10 میلی گرم در دمای 25 درجه سانتیگراد (77 درجه فارنهایت)، دفع مجاز به 15 تا 30 درجه سانتیگراد (59-86 درجه فارنهایت) [نگاه کنید به اتاق کنترل شده USP درجه حرارت]. از رطوبت و نور محافظت کنید. ذخیره در ظرف اصلی هنگامی که ظرف مخزن تقسیم می شود، بسته بندی شده به یک ظرف کاملا مقاوم و مقاوم در برابر نور.


کپسول ایروکاست + عوارض و فواید

دوز اضافی ایروکاست  نباید در عرض 24 ساعت از دوز قبلی مصرف شود. بیماران که در حال حاضر ایروکاست  روزانه برای نشانگر دیگری (از جمله آسم مزمن) مصرف می کنند نباید دوز اضافی برای جلوگیری از EIB مصرف کنند. همه بیماران باید برای نجات یک بتا آگونیست کوتاه مدت در دسترس باشند. ایمنی و کارآیی در بیماران کمتر از 6 سالگی مشخص نشده است. تجویز روزانه ایروکاست  برای درمان مزمن آسم برای جلوگیری از حوادث حاد EIB صورت نگرفته است.


انواع شکل دارویی ایروکاست

در صبح یا عصر، بدون توجه به زمان مصرف غذا، در منزل نگهداری می شود. زمان اداره ممکن است به تناسب نیازهای فردی باشد. دوزهای زیر برای درمان علائم رینیت آلرژیک فصلی توصیه می شود: برای بزرگسالان و نوجوانان 15 سال و بالاتر: ایروکاست در بارداری یک قرص 10 میلی گرم. برای کودکان 6 تا 14 ساله سال ها: یک قرص جویدنی 5 میلی گرم. برای بیمار کودکان 2 تا 5 سال: یک قرص قابل جوش 4 میلی گرم یا یک بسته از 4 میلی گرم گرانول خوراکی.


ایروکاست ؛ دوز مصرفی + عوارض و فواید

ایمنی و اثربخشی در کودکان زیر 2 سال رینیت آلرژیک فصلی ایجاد نشده است. دوزهای زیر برای درمان علائم رینیت آلرژیک سالمی توصیه می شود: برای بزرگسالان و نوجوانان 15 سال و بالاتر: یک قرص 10 میلی گرم. برای کودکان 6 تا 14 ساله: یک قرص جویدنی 5 میلی گرم.  ایروکاست برای کودکان 2 تا 5 ساله: یک قرص قابل جوش 4 میلی گرم یا یک بسته از گرانول های خوراکی 4 میلی گرم. برای کودکان 6 تا 23 ماهگی: یک بسته 4 میلی گرم خوراکی گلوله ها.


منابع : قرص ایروکاست ، ایروکاست ، قرص ایروکاست در بارداری ، قرص جویدنی ایروکاست برای کودکان