سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قرص اسهال چه تداخلات دارویی دارد؟

در مورد بیسموت ساب سیترات چه می دانید؟ آیا نام این دارو را شنیده اید؟ بیسموت ساب سیترات یک قرص اسهال است که به کاهش علائم اسهال کمک کرده و با تاثیر بر روی ماهیچه های صاف روده به ما کمک می کند تا دل دردمان کاهش پیدا کند. با ما همراه باشید.


قرص اسهال چه تداخلات دارویی دارد؟

فهرستی از تمام محصولاتی که استفاده می کنید را شامل می شود (از جمله داروهای تجویزی / غیر تجویز و محصولات گیاهی) و آن را با پزشک و داروساز خود به اشتراک بگذارید. شروع، متوقف کردن و یا تغییر دوز داروها بدون تایید پزشک شما. اسم قرص اسهال برخی از محصولات که ممکن است با این دارو ارتباط برقرار کنند عبارتند از: pramlintide، مهار کننده های MAO (ایسوکاربوکازید، لینزولید، متیلن آبی، مکلبباید، فنلزین، پروکاریسین، رزاگالی، صفین امید، selegiline، ترالیسیپرومین)، نالترکسون، قرص های پتاسیم / کپسول.


اسم قرص اسهال بیسموت ساب سیترات

اگر بیش از حد این دارو توسط کودکان مصرف شود، ممکن است اثرات بسیار جدی (احتمالا مرگ و میر) ممکن است اتفاق بیفتد. در دوران بارداری، این دارو باید تنها زمانی مورد نیاز باشد که مورد استفاده قرار گیرد. در مورد خطرات و مزایای پزشک خود بحث کنید. این دارو به شیر مادر منتقل می شود. قبل از شیردهی با پزشک خود مشورت کنید.فعل و انفعالات تعاملات دارویی ممکن است باعث تغییر رفتار داروها یا افزایش خطر ابتلا به عوارض جانبی جدی شود. این سند شامل تمام تعاملات احتمالی دارو نیست.


آیا قرص اسهال آور را با غذا می توان مصرف کرد؟

داروهای ضد افسردگی یا ضد سرفه (مانند کدئین، هیدروکودون)، الکل، ماری جوانا، داروهای خواب یا اضطراب (مانند الپرازولام، لورازپام، زولپیدم)، آرامبخشهای ماهیچه ای (مانند کاریوپروتول، سیکلوبنزاپرین) یا آنتی هیستامین (مانند سیتی گزین، دیفن هیدرامین). قرص اسهال آور برچسب ها را روی تمام داروهای خود (مانند آلرژی یا سرفه و سرماخوردگی) بررسی کنید زیرا ممکن است حاوی مواد تشکیل دهنده ای هستند که موجب خواب آلودگی می شوند. از داروسازت نحوه استفاده مطمئن داروها را سوال کن.


قرص ضد اسهال چیست و چه تداخلات دارویی دارد؟

در صورت مصرف داروهای دیگر که باعث خواب آلودگی می شوند مصرف بیش از حد اگر کسی بیش از حد مصرف کرده و نشانه هایی جدی از قبیل خروج یا مشکل تنفس داشته باشد، با شماره 911 تماس بگیرید. در غیر این صورت، قرص اسهال یک مرکز کنترل سم را بلافاصله تماس بگیریدعلائم بالای تجویز ممکن است عبارتند از: خواب آلودگی شدید، ضعف عضلانی، ضربان قلب سریع، تب بالا، تنفس غیرعادی سریع / تنفس آلودگی / نامنظم، تشنج، از دست دادن هوشیاری.


منابع : قرص اسهال ، قرص اسهال آور ، قرص اسهال عفونی ، قرص ضد اسهال ، قرص اسهال و دل پیچه ، اسم قرص اسهال