سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شیاف بیزاکودیل و خطرات استفاده از آن

در این مقاله از دکتر سلام می خواهیم نحوه استفاده از شیاف بیزاکودیل را برایتان شرح دهیم و سپس به خطرات و فواید این دارو بپردازیم. برای استفاده از شیاف کافی است به پهلو دراز کشیده، یک پا را بالا آورده و شیاف را با انگشت کوچک خود درون روده هول دهید. 6 دقیقه همین طور دراز کش مانده و سپس به سمت دستشویی بروید.


شیاف بیزاکودیل و خطرات استفاده از آن

هیپروسموتیک ملینهای هیپروسموتومی (به عنوان مثال، گلیسیرین، فسفاتهای سدیم) آب را به داخل روده از بافتهای بدن منتقل می کنند. این یک توده مدفوع نرم و افزایش عمل روده را فراهم می کند. روان کننده روغن مینرال روده و توده مدفوع را با یک فیلم ضد آب خالص می کند. شیاف بیزاکودیل این رطوبت را در مدفوع نگه می دارد. مدفوع نرم است و عبور آن آسان تر می شود.تحریک کنندهمتابولیسم تحریک کننده (به عنوان مثال، بیساکودیل؛ سننا)، همچنین به عنوان مکمل های مضر شناخته می شود، بر روی دیواره روده عمل می کند و حرکت می کنند.نرم کننده مدفوع (نرم کننده)نرم کننده مدفوع (ملین کننده های نرم کننده مانند، Docusate) باعث تشویق جنین های روده به کمک مایعات به مدفوع و جلوگیری از توده های مدفوع خشک 


قرص بیزاکودیل و خطرات استفاده از آن

آنها انقباض عضله را افزایش می دهند که در طول توده مدفوع حرکت می کنند.نرم کننده مدفوع (نرم کننده)نرم کننده مدفوع (ملین کننده های نرم کننده مانند، Docusate) باعث تشویق جنین های روده به کمک مایعات به مدفوع و جلوگیری از توده های مدفوع خشک و سخت می شود. قرص بیزاکودیل گفته شده است که این نوع ملایمت باعث ایجاد حرکت روده ای نمی شود، بلکه به بیمار اجازه می دهد تا حرکت روده ای بدون فشار ایجاد کند. یبوست ناشی از داروهای دیگر.بعضی از این ملین ها فقط با نسخه پزشک شما قابل دسترسی هستند. دیگران بدون نسخه در دسترس هستند با این حال، پزشک شما ممکن است دستورالعمل های خاصی برای مصرف مناسب و دوز برای وضعیت پزشکی شما داشته باشد.


قرص بیزاکودیل برای لاغری و خطرات استفاده از آن

قبل از زایمانبرای چند روز پس از زایمان.آماده سازی برای معاینه یا جراحیبرای کمک به توسعه عملکرد نرمال روده پس از یک دوره عادت غذا خوردن فقیر یا فقدان ورزش جسمی (فقط شیاف گلیسیرین).جراحی بعد از جوش خوردن باید اجتناب شود. قرص بیزاکودیل برای لاغری یبوست ناشی از داروهای دیگر.بعضی از این ملین ها فقط با نسخه پزشک شما قابل دسترسی هستند. دیگران بدون نسخه در دسترس هستند با این حال، پزشک شما ممکن است دستورالعمل های خاصی برای مصرف مناسب و دوز برای وضعیت پزشکی شما داشته باشد.


قرص بیزاکودیل برای بارداری و خطرات استفاده از آن

این دارو معمولا با جهت بیمار همراه است. قبل از مصرف این دارو به دقت بخوانید.قبل از قرار دادن اپلیکاتور آنز، روغن آنا را با روغن زیتون روغن کنید.برای جلوگیری از آسیب به دیواره رکتوم، به آرامی نوک انتشاء اپتومتر انز را وارد کنید. قرص بیزاکودیل برای بارداری نتایج اغلب ممکن است با:بیساکودیل انما در 15 دقیقه تا 1 ساعت.در 2 تا 15 دقیقه ضمیمه انما.گلیسیرین انما در 15 دقیقه تا 1 ساعت.آنزیم معدنی در 2 تا 15 دقیقه یبوست ناشی از داروهای دیگر.بعضی از این ملین ها فقط با نسخه پزشک شما قابل دسترسی هستند. دیگران بدون نسخه در دسترس هستند با این حال، پزشک شما ممکن است دستورالعمل های خاصی برای مصرف مناسب و دوز برای وضعیت پزشکی شما داشته باشد.


منابع :بیزاکودیل ، قرص بیزاکودیل ، شیاف بیزاکودیل ، قرص بیزاکودیل برای بارداری ، قرص بیزاکودیل برای لاغری، قرص بیزاکودیل 5 میلی، دوز قرص بیزاکودیل