سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گاباپنتین چیست و چه خطراتی دارد؟

آیا با مصرف داروی گاباپنتین خطر حادی فرد مصرف کننده را تهدید می کند؟ از عوارض این دارو می توان به تیره شدن رنگ ادرار اشاره کرد. همچنین فرد به شکم درد شدیدی مبتلا می شود و گاهی به جای اینکه علائم صرع را درمان کند، تازه موجب بدتر شدن آن می گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خطرات و عوارض آن با ما همراه باشید. لینک های زیر می تواند به شما کمک کند:


گاباپنتین


گاباپنتین در بارداری


مقدار مصرف گاباپنتین


قرص گاباپنتین


کپسول گاباپنتین


عوارض گاباپنتین


گاباپنتین چیست و چه خطراتی دارد؟

دوز خود را دو برابر کنید تا برای دوز مصرف شده دو برابر شود. بازگشت به بالاGabapentin PicturesNeurontin 600 میلیگرم، سفید، بیضی، ژل پوشش نئورونیتین 400 میلی گرم، نارنجی، کپسول، گاباپنتین 400 میلی گرم TEV، قهوه ای، گاباپنتین 300 میلی گرم Cap-IVA، A: هیچ یک از این سه دارو، داروهای ضد انعقاد، گاباپنتین (Neurontin، Gabarone)، گاباپنتین  داروهای Atenolol (Tenormin)، داروهای ضد فشار خون یا داروهای ضد افسردگی اوایل (آمی تریپتیلین) به نظر میرسد سبب افزایش وزن به عنوان یک عارضه جانبی نشود.


گاباپنتین در بارداری چیست و چه خطراتی دارد؟

سه ماه قبل مصرف گاباپنتین (100 میلیگرم، 1 کپسول، 3 بار در روز) و آمی تیپتیلین (10 میلی گرم، 1 قرص در شب خواب) ، برای درمان فیبرومیالژیا. از زمان مصرف این داروها، من 11 پوند دریافت کردم. من عادت غذا خوردن را عوض نکردم، و نه برروی روال تمریناتم (من هنوز 6 مرتبه در هفته است). وقتی بعد از به دست آوردن 4 پوند اول (در 1.5 هفته اول) گاباپنتین در بارداری  این دکتر را به دکترم آوردم، دوز من گاباپنتین را به 2 کپسول 3 بار در روز تجویز کرد. آیا یک یا هر دو از این داروها منجر به افزایش وزن در چنین سرعت بسیار شدید می شوند؟


مقدار مصرف گاباپنتین چیست و چه خطراتی دارد؟

در طول مطالعات گاباپنتین دارو، تا 2.9 درصد از بزرگسالانی که گاباپنتین مصرف می کنند، افزایش وزن را در مقایسه با تنها 1.6 درصد بزرگسالان افزایش داده اند گرفتن آن در مطالعات آمیتریپتییلین، بیماران هر دو افزایش وزن و کاهش وزن داشتند، بنابراین این اثر را نمی توان به دارو اعمال نمود. شما باید دوباره با پزشک خود صحبت کنید مقدار مصرف گاباپنتین و اجازه دهید او را در مورد افزایش سریع وزن بشناسیم و مطمئن شویم که این مایکروویو باعث تغییر آن نمی شود. Q: من گاباپنتین (Neurontin) برای سندرم پاهای بی قرار را مصرف می کنم. من متوجه شدم که اگر من فراموش کنم


قرص گاباپنتین چیست و چه خطراتی دارد؟

دوز دریافت کنید (که به ندرت رخ می دهد)، سپس در روز بعد احساس افسردگی می کنم. آیا آن نیز ضد افسردگی است؟ من سالها قبل Paxil را گرفتم و این باعث شد که بسیاری از مشکلاتم را برایم بوجود آوردم. آیا گاباپنتین همان کار را انجام می دهد؟ اگر چنین است، چگونه می توانم مصرف این دارو را متوقف کنم؟ چه چیز دیگری می توانم برای RLS مصرف کنم؟  قرص گاباپنتین: گاباپنتین داروهای ضد صرعی است که همچنین ضد انعقادی نامیده می شود. این مواد شیمیایی و اعصاب در بدن را تحت تاثیر قرار می دهد که در معرض تشنج و برخی انواع درد قرار دارند. این یک ضد افسردگی نیست.


کپسول گاباپنتین چیست و چه خطراتی دارد؟

اگرچه گاباپنتین برای درمان سندرم پاهای بیقراری (RLS) مورد استفاده قرار می گیرد، اما توسط اداره غذا و دارو برای این استفاده تایید نشده است. با این حال، شما نباید از مصرف دارو خودداری کنید بدون مشورت با پزشک خود. کپسول گاباپنتین داروهای Ropinirole (Requip) و Pramipexole (Mirapex) که هر دو برای درمان بیماری پارکینسون استفاده می شوند، اخیرا توسط FDA برای درمان سندرم پاهای متوسط تا شدید بی اعتبار شده اند. شما می توانید از دکتر خود بپرسید که آیا آنها ممکن است برای شما بهتر کار کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد گاباپنتین،


عوارض گاباپنتین چیست و چه خطراتی دارد؟

افزایش وزن در 2 تا 3 درصد از بیماران مورد مطالعه که گاباپنتین (neurontin) دارو را مصرف کرده اند گزارش شده است. در نظر داشته باشید که عوامل زیادی در افزایش وزن وجود دارد. به تنهایی می تواند باعث افزایش وزن شود زیرا نیازهای کالری شما ممکن است کاهش یابد. این امر به این واقعیت مربوط است که پیری باعث کاهش عضله و افزایش چربی می شود. عوارض گاباپنتین چربی کالری کمتری نسبت به ماهیچه دارد. اغلب علت افزایش وزن با افرادی که کالری بیش از حد از غذاها و نوشیدنی ها مصرف می کنند و کالری کافی با ورزش یا فعالیت بدنی نداشته باشند، است.


منبع : گاباپنتین, قرص گاباپنتین, کپسول گاباپنتین, عوارض گاباپنتین, مقدار مصرف گاباپنتین, گاباپنتین 100 , گاباپنتین در شیردهی