سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیا قرص دمیترون دارای تداخلات دارویی است؟

با اشکال دارویی دمیترون آشنایی دارید؟ آیا این دارو آمپول هم دارد؟ بله این دارو به صورت شربت؛ آمپول، ویال و  قرص دمیترون در داروخانه ها به فروش میرسد. از مواردی که باید به آن توجه داشته باشید این است که حتما این دارو را در جای خشک و خنک نگه داشته و به دور از دسترس کودکان و حیوانات خانگی قرار دهید. منابعی از لینک ها و سایت ها:


دمیترون


قرص دمیترون در بارداری


قرص دمیترون


قرص دمیترون برای کودکان


بهترین زمان مصرف قرص دمیترون


دمیترون + تداخلات دارویی آن

پیشگیری از تهوع و استفراغ همراه با پرتودرمانی، یا به عنوان کل اعمال جراحی بدن، کسر واحد دوزهای بالا و یا کبد روزانه در شکم. کودکان و بزرگسالان در صورت تهوع / استفراغ - پس از عمل : تزریقی: 1 تا 12 سال: کمتر از 40 کیلوگرم: دوز توصیه شده: 0.1 mg / kg IV بیش از 2 تا 5 دقیقه بلافاصله قبل / بعد از القای بیهوشی و یا بعد از عمل دمیترون (تهوع و / یا استفراغ در مدت کوتاهی پس از عمل) 40 کیلوگرم و بیشتر: دوز توصیه شده: 4 میلی گرم IV بیش از 2 تا 5 دقیقه بلافاصله قبل / بعد از القای بیهوشی و یا بعد از عمل (تهوع و / یا استفراغ در مدت کوتاهی پس از عمل) استفاده: پیشگیری از تهوع و استفراغ پس از عمل دودویی کودکان برای تهوع / استفراغ - شیمیدرمانی منجر شده: دهان: 4 تا 11 سال


قرص دمیترون در بارداری + تداخلات دارویی آن

: 8 میلی گرم خوراکی دو بار در روز، با دوز اول تجویز 30 دقیقه قبل از شروع شیمی درمانی و دوز بعدی 8 ساعت بعد؛ سپس 8 میلی گرم خوراکی 2 بار در روز (هر 12 ساعت) 1 تا 2 روز پس از اتمام شیمی درمانی: داروهای 6 تا 18 سال: -دست توصیه شده: 0.15 میلی گرم بر کیلوگرم IV، با دوز اول (تزریق بیش از 15 دقیقه) 30 دقیقه قبل از شروع شیمی درمانی Emetogenic و  قرص دمیترون در بارداری دوزهای پس از آن 4 و 8 ساعت بعد از اولین دوز حداکثر دوز: 16 میلی گرم (در هر دوز) نظرات: - فرم تزریق باید قبل از تجویز IV 50 میلیمتر رقیق شود.


قرص دمیترون + تداخلات دارویی آن

مواد مخدر باید برای جلوگیری از تهوع و استفراغ همراه با شیمی درمانی به میزان زیاد به chemotherapeutics استفاده شود. استفاده از: - تهوع و تهوع استفراغ همراه با شیمی درمانی سرطانی به میزان متوسط - جلوگیری از تهوع و استفراغ همراه با دوره های ابتدایی و تکرار شیمیدرمانی emetogenic چه داروهای دیگری روی دمیترون تاثیر می گذارد؟ قرص دمیترون دمیترون می تواند مشکل جدی قلب را به وجود آورد، به خصوص اگر از داروهای خاصی استفاده کنید، از جمله آنتی بیوتیک ها، داروهای ضد افسردگی، داروهای ریتم قلب، داروهای ضد آفتی من و داروهایی برای درمان سرطان، مالاریا، اچ آی وی و ایدز.


قرص دمیترون برای کودکان + تداخلات دارویی آن

در مورد تمام داروهایی که استفاده می کنید و کسانی که در طول درمان با اندودنسترون مصرف می کنید، به پزشک خود اطلاع دهید. در صورت استفاده از داروهای ضد انسداد در برخی از داروهای دیگر، می توانید مقدار زیادی از سروتونین را در بدن ایجاد کنید، قرص دمیترون برای کودکان وضعیتی که "سندرم سروتونین ، "که می تواند مرگبار باشد. اگر از داروی شما برای درمان افسردگی استفاده می کنید، پزشک خود را نیز بگوئید؛ دارو برای درمان اختلالات روانپزشکی؛ داروهای مخدر؛ یا دارو برای جلوگیری از تهوع و استفراغ.


بهترین زمان مصرف قرص دمیترون + تداخلات دارویی آن

این لیست کامل نیست و بسیاری از داروهای دیگر می توانند با Ondansetron ارتباط برقرار کنند. این شامل داروهای تجویزی و بدون نسخه، ویتامین ها و محصولات گیاهی است. لیستی از تمام داروهای خود را به هر ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی که به شما مراجعه می کنند، در اختیار شما قرار می دهد. اطلاعات بیشتر: به یاد داشته باشید، بهترین زمان مصرف قرص دمیترون این و همه داروهای دیگر را در دسترس کودکان قرار ندهید، هرگز داروهای خود را با دیگران به اشتراک نگذارید و فقط برای نشان دادن تجویز شده استفاده کنید. ارائه کننده مراقبت های بهداشتی برای اطمینان از اطالعات نمایش داده شده در این صفحه به شرایط شخصی شما اعمال می شود.


منابع : دمیترون, قرص دمیترون در بارداری, قرص دمیترون, قرص دمیترون برای کودکان, بهترین زمان مصرف قرص دمیترون, شربت دمیترون, آمپول دمیترون