سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دی سیکلومین چه عوارضی دارد؟

با عوارض داروی دی سیکلومین آشنایی دارید؟ در این مقاله می خوایم با عوارض این دارو بیشتر آشنایتان کنیم. شاید شما هم جزو افرادی هستید که به محض اینکه دل درد می گیرند چند قاشق از این دارو را سریعا می خورند بخصوص در دوران قاعدگی. اما نمی دانند چه عوارضی می تواند داشته باشد.


دی سیکلومین چه عوارضی دارد؟

قبل از مصرف هر گونه دارو، همیشه باید با پزشک یا سایر متخصصان مراقبت های بهداشتی مشورت کنید. اطلاعات دارویی موجود در این فهرست تغییر می کند و در نظر گرفته نشده است تا همه موارد استفاده، جهت ها، اقدامات احتیاطی، هشدارها، تعاملات دارویی، واکنش های آلرژیک و یا عوارض جانبی را پوشش دهد. دی سیکلومین فقدان هشدارها و یا سایر اطلاعات برای یک داروی خاص نشان می دهد که ترکیب دارو یا دارو برای همه بیماران و یا همه موارد خاص مناسب، مؤثر، مناسب است. چرا این دارو تجویز می شود؟


دی سیکلومین در بارداری چه عوارضی دارد؟

این دارو چگونه باید استفاده شود؟Dicyclomine به عنوان یک کپسول، یک قرص و یک شربت به دهان می آید. معمولا 4 بار در روز گرفته می شود. برای کمک به شما به یاد داشته باشید که dicyclomine را مصرف کنید، هر روز آنرا حدود یک بار مصرف کنید. دستورالعمل های مربوط به برچسب تجویزی را با دقت بخوانید و از پزشک یا داروساز بخواهید که هر بخشی را که نمی دانید توضیح دهید. دقیقا به عنوان کارگردان دایکلیموم را ببینید بیشتر یا کمتر از آن استفاده نکنید دی سیکلومین در بارداری و یا آن را بیشتر از پزشک تجویز کنید. Dicyclomine برای درمان نشانه های سندرم روده تحریک پذیر استفاده می شود. Dicyclomine در یک کلاس از داروها به نام anticholinergics است. آن را مسدود کردن اسپاسم عضلانی در دستگاه گوارش را مسدود کردن فعالیت یک ماده طبیعی خاص در بدن است.


شربت دی سیکلومین چه عوارضی دارد؟

به پزشک و داروساز خود بگویید که داروهای تجویز نشده و تجویز نشده، ویتامین ها، مکمل های غذایی و محصولات گیاهی که مصرف می کنید. اطمینان حاصل کنید که هر یک از موارد زیر را ذکر کنید: amantadine (Symmetrel)؛ آنتی اسیدها؛ داروهای ضد افسردگی مانند آمیتریپتیلین (الاویل)، آموکسیپین (Asendin)، شربت دی سیکلومین کلومیفامین (Anafranil)، desipramine (نورپرمین)، دوکسپین (Adapin، Sinequan)، ایمی پرامین (Tofranil)، نورترپتیلین (Aventyl، Pamelor)، پروپریپتیلین (Vivactil) و تریپیامین Surmontil)؛


مقدار مصرف دی سیکلومین چه عوارضی دارد؟

آنتی هیستامین ها؛ قرصهای رژیمی؛ دیگوکسین (لانوکین)؛ ipratropium (Atrovent)؛ ایزوسورید (Imdur، Ismo، Isordil، دیگران)؛ داروهای اضطراب، آسم، گلوکوم، ضربان قلب نامنظم، بیماری روحی، بیماری حرکت، بیماری پارکینسون، تشنج، زخم، یا مشکلات ادراری. متاکلوپرامید (رجلان)؛ مهارکننده های مونوآمین اکسیداز (MAO)، مقدار مصرف دی سیکلومین از جمله فنلزین (ناردیل) و ترانیلسیپرومین (پارنیت)؛ داروهای ضد درد مانند مپریدین (Demerol)؛ نیتروگلیسیرین (Nitro-Bid، Nitrostat، دیگران)؛ آرام بخش قرص خواب و آرامش بخش. ممکن است پزشک شما دزهای داروهایتان را تغییر دهد یا برای عوارض جانبی دقت کنید.


دی سیکلومین برای دل درد چه عوارضی دارد؟

اگر تا به حال دچار گلوکوم هستید، به پزشک خود بگویید؛ کولیت اولسراتیو (یک بیماری که موجب تورم و زخم ها در روده بزرگ روده بزرگ و رکتوم می شود)؛ پروستات بزرگ (هیپرپلازی پروستات)؛ مشکل ادرار کردن ریفلاکس مری (سوزش سر دل)؛ انسداد در دستگاه گوارش میاستنی گراویس؛ فشار خون بالا؛ یک غده تیروئید دی سیکلومین برای دل درد بیش از حد (پرکاری تیروئید)؛ بیماری عصبی (نوروپاتی اتونومیک)؛ این دارو ممکن است تفکر یا واکنش شما را مختل کند. مراقب باشید اگر شما رانندگی یا انجام هر کاری که نیاز به هشدار شما باشد.


منابع : دی سیکلومین, شربت دی سیکلومین, شربت دی سیکلومین, مقدار مصرف دی سیکلومین, دی سیکلومین برای دل درد, شربت دی سیکلومین برای استفراغ, دی سیکلومین برای قاعدگی, دی سیکلومین برای اسهال, دی سیکلومین عماد