سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پردنیزولون چگونه باعث درمان روماتیسم می شود؟

آیا با داروهای درمان کننده روماتیسم آشنایی دارید؟ یکی از این داروها پردنیزولون می باشد. آیا می دانید پردنیزولون چگونه عمل می کند که باعث کاهش درد روماتیسم و کنترل علائم آن می شود؟ پیشنهاد می کنم این مقاله را حتما بخوانید.  


پردنیزولون و درمان روماتیسم

هزینه، در دسترس بودن و پوشش بیمه، پریودینولون و پردنیزون هزینه مشابهی دارند. هر دو دارو در نسخه های عمومی و نام تجاری آمده است. همانند سایر داروها، نسخه های عمومی معمولا ارزان تر می شوند. GoodRx.com می تواند به شما در مورد هزینه های فعلی دارو که پزشک شما تجویز می کند، به شما ارائه دهد. پردنیزولون  با این وجود، تمام جنریک ها در فرم ها یا نقاط قوت مانند نسخه های نام تجاری موجود نیستند. از متخصص مراقبت های بهداشتی خود بخواهید اگر لازم باشد که قدرت و نام تجاری نام خود را به دست آورید. بیشتر داروخانه ها نسخه های عمومی پردنیزون و پردنیزولون را تشکیل می دهند.


قطره پردنیزولون و درمان روماتیسم

آن برای چه کاری استفاده می شود؟ کولیت اولسراتیو و سایر بیماری های التهابی کولیت اولسراتیو و سایر بیماری های التهابی آیا من به یک نسخه نیاز دارم؟ بله بله چطور شکل ها و نقاط قوت آن را می بینید؟ قرص خوراکی، قرص تاخیری آزادی، محلول دهانی، محلول خوراکی، کنسانتره قرص خوراکی، قطره پردنیزولون قرص تجمع خوراکی، محلول دهانی، سوسپانسیون دهانی، شربت دهانی چه مدت طولانی درمان است؟ کوتاه مدت کوتاه مدت آیا خطر برداشت وجود دارد؟ بله * بله ** از مصرف این دارو بدون صحبت کردن با دکتر خود متوقف نشوید. برای جلوگیری از علائم ترک اعتیاد، از جمله ضعف، خستگی، از دست دادن اشتها، کاهش وزن، تهوع، استفراغ، و اسهال، باید دارو را بطور آهسته ببندید.


قرص پردنیزولون برای کودکان و درمان روماتیسم

در صورتی که نزدیک دوز بعدی باشد، دوز از دست رفته را از دست ندهید و دستورالعمل دوز معمول خود را ادامه دهید. اگر در هر روز از این دارو استفاده می کنید، اگر دچار دوز نگردید، از پزشک یا داروساز خود بپرسید چه باید بکنید. ذخیره سازی این دارو را با توجه به جهت بسته بندی محصول، از نور و رطوبت نگهداری کنید. قرص پردنیزولون برای کودکان برخی از مارک ها باید یخچال داشته باشند و دیگران باید در دمای اتاق ذخیره شوند. برای جزئیات بیشتر با داروساز خود مشورت کنید. در حمام ذخیره نکنید. تمام داروها را از کودکان و حیوانات خانگی دور نگه دارید.


چگونه قرص پردنیزولون را قطع کنیم و روماتیسم را درمان کنیم؟

برای جزئیات بیشتر با دکتر خود مشورت کنید. این دارو ممکن است باعث مشکلات استخوانی (پوکی استخوان) شود. تغییرات شیوه زندگی که ممکن است به کاهش خطر ابتلا به مشکلات استخوانی در هنگام مصرف این دارو برای مدت زمان طولانی کمک کنند، عبارتند از انجام تمرینات وزن، کافی کلسیم و ویتامین D، توقف سیگار کشیدن چگونه قرص پردنیزولون را قطع کنیم و محدود کردن الکل. با تغییرات شیوه زندگی پزشک خود که ممکن است برای شما سودمند باشد، بحث کنید. دوز نادرست اگر مصرف این دارو را یک بار در روز و دوز نزول داشته باشید، آن را به زودی به یاد داشته باشید.


قرص پردنیزولون در بارداری و درمان روماتیسم

اگر این دارو برای مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار گیرد آزمایش آزمایشگاهی و / یا آزمایشات پزشکی (مانند قند خون / سطح معدنی، شمارش خون، فشار خون، آزمایشات چگالی استخوان، آزمایشات چشم، اندازه گیری قد / وزن، اشعه X) باید انجام شود به طور منظم برای بررسی عوارض جانبی. قرص پردنیزولون در بارداری داروها را از داخل توالت رعایت نکنید و یا آنها را به یک تخلیه ریختید مگر اینکه دستور دهید این کار را انجام دهید. پس از پایان دادن به آن، دیگر نیازی به این محصول نداشته باشید. مشورت با داروساز یا شرکت دفع زباله های محلی.


منابع :پردنیزولون , پردنیزولون چیست, قطره پردنیزولون, قرص پردنیزولون برای کودکان, چگونه قرص پردنیزولون را قطع کنیم, قرص پردنیزولون در بارداری, بهترین زمان مصرف قرص پردنیزولون, قرص پردنیزولون و جوش, قرص پردنیزولون برای سرفه, قرص prednisone,