سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عکس بیماری لوپوس + بررسی راه های درمان آن

آیا در مورد لوپوس پوستی چیزی شنیده اید؟ آیا بیماری لوپوس درمان هم دارد؟ شما چه درمان هایی برای  این بیماری می شناسید؟ در این مقاله می خواهیم شما ا با راه های درمان بیماری لوپوس بیشتر آشنا کنیم. با ما همراه باشید تا بیشتر اطلاعات کسب کنید.

منابعی از لینک ها و سایت ها:


بیماری لوپوس


انواع لوپوس


عکس بیماری لوپوس


بیماری لوپوس و بارداری


تشخیص بیماری لوپوس


بیماری لوپوس + بررسی راه های درمان آن

عوامل خطرساز عامل هایی که ممکن است خطر ابتلا به لوپوس را افزایش دهند عبارتند از: جنسیت شما. لوپوس در زنان شایع تر است. گرچه لوپوس در افراد مختلفی تاثیر می گذارد، اغلب آنها بین 15 تا 45 سالگی تشخیص داده می شوند. لوپوس در آفریقایی-آمریکایی ها، اسپانیایی ها و آمریکایی های آسیایی رایج تر است. بیماری لوپوس ارتباطات ناشی از لوپوس می تواند بر بسیاری از مناطق بدن شما تاثیر بگذارد، از جمله: کلیه ها. لوپوس می تواند آسیب جدی کلیه را ایجاد کند و نارسایی کلیه یکی از علل اصلی مرگ و میر در افراد مبتلا به لوپوس می باشد.


انواع لوپوس + بررسی راه های درمان آن

نور خورشید. قرار گرفتن در معرض نور خورشید در ضایعات پوستی لوپوس یا یک پاسخ داخلی در افراد حساس ایجاد می کند. عفونت ها. داشتن عفونت می تواند لوپوس را آغاز کند یا در برخی افراد عود کند. داروها. لوپوس می تواند توسط انواع خاصی از داروهای فشار خون، داروهای ضد تشنج و آنتی بیوتیک ها ایجاد شود. انواع لوپوس افرادی که لوپوس ناشی از مواد مخدر دارند معمولا هنگامی که مصرف دارو را قطع می کنند بهتر می شوند. به ندرت، علائم ممکن است حتی پس از متوقف شدن دارو ادامه پیدا کند.  تست های آزمایشگاهی آزمایش خون و ادرار ممکن است شامل موارد زیر باشد.


عکس بیماری لوپوس + بررسی راه های درمان آن

سیستم عصبی مرکزی و سیستم عصبی مرکزی. اگر مغز شما توسط لوپوس آسیب دیده باشد، ممکن است سردرد، سرگیجه، تغییرات رفتاری، مشکلات بینایی و حتی سکته یا تشنج را تجربه کنید. بسیاری از افراد مبتلا به لوپوس مشکالت حافظه را تجربه می کنند و ممکن است افکار خود را بیان کنند. عکس بیماری لوپوس خون و رگ های خونی.  تشخیص تشخیص لوپوس دشوار است، زیرا علائم و نشانه ها از فرد به فرد متفاوت است. علائم و نشانه های لوپوس ممکن است در طول زمان تغییر کند و با سایر اختلالات دیگر همپوشانی دارد. هیچ آزمایشی نمیتواند لوپوس را تشخیص دهد. ترکیبی از آزمایش خون و ادرار، علائم و علائم و یافته های معاینه فیزیکی منجر به تشخیص می شود.


بیماری لوپوس و بارداری + بررسی راه های درمان آن

لوپوس ممکن است منجر به مشکلات خون، از جمله کم خون و افزایش خطر خونریزی یا لخته شدن خون شود. همچنین می تواند باعث التهاب رگ های خونی (واسکولیت) شود. داشتن لوپوس باعث افزایش شانس ایجاد التهاب حفره قفسه سینه (پلوری) می شود که باعث می شود تنفس دردناک باشد. بیماری لوپوس و بارداری خونریزی در ریه ها و پنومونی نیز امکان پذیر است. لوپوس می تواند باعث التهاب عضلات قلب، شریان ها یا غشاء قلب (پریکاردیت) شود. خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی و حملات قلبی نیز به شدت افزایش می یابد. سایر انواع عوارض: بیماری لوپوس همچنین خطر ابتلا به عفونت را افزایش می دهد. افراد مبتلا به لوپوس آسیب پذیرتر هستند زیرا هر دو بیماری و درمان آن می توانند سیستم ایمنی را تضعیف کنند. داشتن لوپوس به نظر می رسد خطر ابتلا به سرطان را افزایش دهد؛


تشخیص بیماری لوپوس + بررسی راه های درمان آن

شمارش کامل خون این آزمایش تعداد گلبول های قرمز، گلبول های سفید و پلاکت ها و همچنین مقدار هموگلوبین، پروتئین در گلبول های قرمز را اندازه گیری می کند. نتایج ممکن است نشان دهند که شما کم خونی دارید که معمولا در لوپوس اتفاق می افتد. سلول های خونی سفید خون یا شمارش پلاکت ها نیز ممکن است  تشخیص بیماری لوپوس در لوپوس رخ دهد. سرعت رسوب گلبول قرمز. این آزمایش خون تعیین میزان که در آن گلبول های قرمز خون در یک ساعت در پایین لوله قرار می گیرند. نرخ سریعتر از حد طبیعی ممکن است یک بیماری سیستمیک مانند لوپوس را نشان دهد. میزان رسوب برای هر بیماری خاص نیست. اگر لوپوس، عفونت، یک بیماری التهابی یا سرطان دارید، ممکن است بالا برود.


منابع : بیماری لوپوس , لوپوس پوستی, انواع لوپوس, عکس بیماری لوپوس , بیماری لوپوس و بارداری, تشخیص بیماری لوپوس, آیا بیماری لوپوس خطرناک است؟, آیا بیماری لوپوس باعث مرگ میشود, آیا بیماری لوپوس واگیردار است