سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قرص برای درمان سوزش ادرار و درمان های خانگی

با درمان های خانگی برای رفع سوزش ادرار آشنایی دارید؟ یکی از مواردی که باعث درمان سوزش ادرار می شود، نشستن در آب و سرکه است. جوش شیرین هم برای درمان سوزش ادرار توصیه شده است. با ما باشید تا در این مورد بیشتر بدانید. منابعی از لینک ها و سایت ها:


سوزش ادرار


سوزش ادرار در مردان


سوزش ادرار در زنان


قرص برای درمان سوزش ادرار


سوزش ادرار در کودکان


سوزش ادرار و درمان های خانگی

لوازم بهداشتی خود را تغییر دهید: ممکن است تامپون ها بهتر انتخاب شوند اگر شما UTI های عود کننده را داشته باشید زیرا آنها مثانه را در حال خشک شدن از پدال نگه می دارند. Fashokun می گوید: "این پدیک ها باکتری ها را در برابر مجاری ادرار نگه می دارد." با استفاده از تامپون به خشکی کمک می کند،  سوزش ادرار که باعث محدود کردن رشد باکتری هایی است که باعث ایجاد UTI می شوند. زنان مبتلا به پلاک های بی اختیاری نیز در معرض خطر ابتلا به عفونت قرار دارند. اگر پد های خود را می پوشید، حتما آنها را اغلب تغییر دهید.


سوزش ادرار در مردان و درمان های خانگی

سعی کنید یک کنترل تولد دیگر داشته باشید: اگر شما عفونت های مجاری ادراری را تجربه کرده اید، ممکن است بخواهید از استفاده از دیافراگم و اسپرمی کایید، از جمله کاندوم اسپرمی، استفاده نکنید. سوزش ادرار در مردان در مورد سایر گزینه های کنترل تولد که می تواند خطر ابتلا به UTI را کاهش دهد، با پزشک خود صحبت کنید. آیا آب آلبالو به پیشگیری از UTI کمک می کند؟ شما احتمالا برای یک بطری آب کران بری یا چند کران بری ظاهر شدید


سوزش ادرار در زنان و درمان های خانگی

Dysuria علائم درد، ناراحتی یا سوزش در هنگام ادرار است. این در زنان بیشتر از مردان است. در مردان بیشتر کم است مون در مردان مسن تر از مردان جوانتر است. این ها برخی از علل شایع ادرار دردناک هستند: عفونت ها. عفونت دستگاه ادراری (UTIs) یکی از علل اصلی ادرار دردناک است. عفونت ها می توانند سوزش ادرار در زنان در هر بخش از دستگاه ادراری رخ دهند، از جمله:  idneysUreters (لوله هایی که ادرار را از کلیه ها به مثانه حمل می کنند) BladderUrethra (لوله از مثانه که ادرار خارج از بدن است)


قرص برای درمان سوزش ادرار و درمان های خانگی

عفونت های دستگاه ادراری اغلب به علت باکتری است که از طریق مجرای ادرار به داخل دستگاه ادراری می رسند. عامل هایی که می توانند احتمال ابتلا به UTI را افزایش دهند عبارتند از: داشتن یک زن دیابت، پیشرفت سن، افزایش پروستات، سنگ های قلب، پیشگیری از بارداری، داشتن کاتتر ادراری در محل ادرار دردناک، قرص برای درمان سوزش ادرار سایر علائم UTI عبارتند از: ادامه دادن خواندن، ادامه دادن، ادرار یا خونریزی ادرار افزایش فرکانس ادرار یا افزایش ادرار درد ناگهانی ادرار دردناک می تواند به یک عفونت واژن، مانند یک عفونت مخمر مربوط باشد.


سوزش ادرار در کودکان و درمان های خانگی

با عفونت واژن، شما همچنین ممکن است تغییرات در ترشحات واژن و بو را انتظار داشته باشید. عفونت های منتقل شده از طریق عصبی می تواند باعث ادرار دردناک شود. این شامل موارد زیر می شود: سوزش ادرار در کودکان تبخال تناسلی تبخال دهان گنوره با وجود ادرار دردناک، این عفونت های منتسب به جنس می تواند باعث ایجاد نشانه هایی از جمله: اسهال خارش کننده یا زخم ها برای تبخال تناسلی تبخال تناسلی و تحریک.


منابع :سوزش ادرار, سوزش ادرار در مردان, سوزش ادرار در زنان, قرص برای درمان سوزش ادرار, سوزش ادرار در کودکان, درمان گیاهی سوزش ادرار, درمان سوزش ادرار در طب سنتی, انتی بیوتیک برای سوزش ادرار, قرص قهوه ای برای سوزش ادرار, سوزش ادرار بعد از سزارین