سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روش های درمان ورم معده در کودکان چیست؟

قرص ورم معده چیست؟ کدام دارو ها برای درمان بیماری ورم معده مفید می باشد؟ شما زمانی که به ورم معده دچار می شوید از چه داروهایی استفاده می کنید؟ کدامیک از داروها اثربخشی بیشتری در کاهش علائم ان دارد؟ با ما همراه باشید تا بیشتر بدانید. منابعی از لینک ها و سایت ها:


ورم معده


درمان ورم معده با قرص


درمان ورم معده با عسل


ورم معده در کودکان


ورزش برای ورم معده


درمان ورم معده

مسدود کننده های اسید - همچنین مسدود کننده های هیستامین (H-2) - مقدار اسید را که به دستگاه گوارش شما منتقل می شود کاهش می دهد، که باعث کاهش درد گاستریت می شود و باعث بهبودی می شود. داروهای ضد بارداری حاوی رنیتیدین (زانتیک)، فاموتییدین (پپیدید)، سایمتیدین (Tagamet HB) و ورم معده  نیاسیدیدین (Axid AR) موجود در دارو یا داروهای ضد بارداری هستند. آنتی اسیدها که اسید معده را خنثی می کنند. پزشک شما ممکن است یک دارو ضد انعقاد در رژیم دارویی شما باشد. آنتی اسید ها اسید معده موجود را خنثی می کنند و می توانند باعث تسکین درد شوند. عوارض جانبی ممکن است شامل یبوست یا اسهال باشد، بسته به مواد اصلی.


روش های درمان ورم معده با قرص

درخواست تعویض در مطالعات کلینیک تست درمان های جدید، مداخلات و آزمایشات به عنوان وسیله ای برای جلوگیری، تشخیص، درمان و یا درمان این بیماری است. روش ها و درمان های خانگی شما ممکن است برخی از علائم و نشانه ها را از بین ببرید اگر شما: خوردن وعده های مکرر و کوچکتر. اگر صرع مکرر را تجربه کرده اید، درمان ورم معده با قرص غذا های کوچکتر را بخورید تا به کاهش اثرات اسید معده کمک کنید. از خوردن غذاهای تحریک کننده لذت ببرید. اجتناب از غذاهایی که معده شما را تحریک می کنند، به خصوص آنهایی که تند، اسیدی، سرخ شده یا چرب هستند. از الکل امتحان کنید. الکل می تواند تخریب مخاطی معده شما را تحریک کند.


 روش های درمان ورم معده با عسل

اگر از داروهای ضد درد استفاده می کنید که خطر ابتلا به گاستریت را افزایش می دهند، از پزشک خود بپرسید آیا استامینوفن (Tylenol، others) ممکن است برای شما یک گزینه باشد. این دارو احتمال کمبود معده شما را تشدید می کند. با قرار ملاقات با دکتر خانوادگی یا پزشک عمومی خود، از وقت ملاقات خود استفاده کنید. درمان ورم معده با عسل اگر پزشک شما گاستریت را متقاعد کند، ممکن است به یک متخصص در اختلالات گوارشی (متخصص گوارش) مراجعه کنید. آنچه را که می توانید از محدودیت های قبل از قرار ملاقات مطلع کنید.


روش های درمان ورم معده در کودکان

هنگامی که شما قرار ملاقات می کنید، بپرسید که آیا هیچ چیز شما نیاز دارید که پیش از آن انجام دهید، مانند محدود کردن رژیم غذایی خود. نکته هایی را که تجربه می کنید، از جمله هر آنچه که ممکن است به دلایلی که برای قرار ملاقات برنامه ریزی شده، غیر مرتبط کنید. اطلاعات شخصی، ورم معده در کودکان از جمله تنش های عمده و یا تغییرات زندگی اخیر. لیستی از تمام داروها، ویتامین ها یا مکمل های مصرفی خود را انتخاب کنید. در نظر داشته باشید که فردی را همراه داشته باشید. کسی که همراه شما باشد، ممکن است چیزی را که از دست داده یا فراموش کرده است به خاطر بسپارد. سؤالات را از دکتر خود بپرسید.


روش های ورزش برای ورم معده

آماده سازی یک لیست از سوالات به شما کمک خواهد کرد که بیشتر وقت خود را با پزشک خود بگذرانید. برای گاستریت، بعضی از سوالات اساسی برای درخواست پزشک شما عبارتند از: احتمالا منجر به علائم یا بیماری من می شود؟ آیا هر یک از داروهای من باعث ایجاد شرایط من می شود؟ علل احتمالی دیگر علائم یا بیماری من چیست؟ ورزش برای ورم معده وضعیت به احتمال زیاد موقت یا مزمن است؟ بهترین شیوه عمل چیست؟ جایگزین روش اولیه ای است که پیشنهاد می کنید؟ من دیگر شرایط سلامتی دارم. چگونه می توانم بهترین آنها را مدیریت کنم؟ آیا محدودیت هایی وجود دارد که من باید پیگیری کنم؟ آیا باید یک متخصص را ببینم آیا جایگزین عمومی برای داروهایی است که شما تجویز می کنید؟


منابع : ورم معده, درمان ورم معده با قرص, درمان ورم معده با عسل, ورم معده در کودکان, ورزش برای ورم معده, ورم معده رژیم غذایی, درمان ورم معده با زنجبیل,ورم معده و تنگی نفس, کسانی که ورم معده دارند چه غذاهایی بخورند