سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پنتوپرازول در بارداری و اطلاعات دارویی آن

دوز مصرف داروی پنتوپرازول چقدر می باشد؟ همانطور که می دانید مصرف داروی ... برای درمان رفلاکس معده و سوزش سر دل می باشد. اگر برای این بیماری در حال مصرف این دارو هستید، حتما باید این دارو را به مدت 8 هفته مصرف کنید. معمولا پزشک می گوید روزانه 40 میلی گرم از این دارو مصرف کنید. منابعی از لینک ها و سایت ها:


پنتوپرازول


عوارض پنتوپرازول


قرص پنتوپرازول


پنتوپرازول در بارداری


پنتوپرازول و اطلاعات دارویی آن

تجربه با تکنیک های آندوسکوپی محدود است. مشخص نیست که آنها موثر هستند، به خصوص در درازمدت. از آنجا که اثربخشی و وسعت کامل عوارض احتمالی تکنیک های آندوسکوپی روشن نیست، پنتوپرازول به طور کلی احساس می شود که درمان اندوسکوپی فقط باید به عنوان بخشی از آزمایشات انجام شود. پیشگیری از آرامش گذرا گذرا LES تداخل LES به نظر می رسد شایع ترین روش است که در آن ریفلاکس اسید رخ می دهد. اگر چه یک داروی در دسترس وجود دارد که از آرام سازی جلوگیری می کند (باکوفن)، عوارض جانبی دارد که برای مؤثر مفید است.


عوارض پنتوپرازول و اطلاعات دارویی آن

توجه زیادی به توسعه داروهایی است که از این آرامش جلوگیری می کند بدون اینکه عوارض جانبی همراه باشد. WHAT یک رویکرد قابل قبول برای مدیریت GERD است (ACID REFLUX)؟ روش های متعددی عوارض پنتوپرازول برای ارزیابی و مدیریت GERD وجود دارد. این رویکرد در درجه اول به میزان و شدت علائم، کفایت پاسخ به درمان و وجود عوارض بستگی دارد. برای سوزش خفیف مکرر، شایع ترین علامت GERD، تغییر سبک زندگی و یک آنتی اسیدهای گاه به گاه ممکن است همه مواردی باشد که لازم است اگر کبد کبدی مکرر باشد، آنتاگونیست های H2 بدون نسخه (غیر بدون نسخه) روزانه ممکن است کافی باشد.


قرص پنتوپرازول و اطلاعات دارویی آن

مانع فوم همچنین می تواند با آنتا کیست آنتی بادی یا آنتاگونیست H2 مورد استفاده قرار گیرد. اگر تغییرات در سبک زندگی و آنتی اسیدها، آنتاگونیست های غیر تجویزی H2 و مانع فوم به اندازه کافی سوزش سر دلخواه را از بین نبرند، زمان دیدن پزشک برای ارزیابی بیشتر و داروهای تجویزی قوی را در نظر بگیرید. قرص پنتوپرازول ارزیابی توسط پزشک باید شامل ارزیابی عوارض احتمالی GERD بر اساس وجود چنین علائمی یا یافته ها باشد: سرفه، آسم، خفگی، گلودرد، بلع دشواری، عفونت های ریه ناشناخته، oranemia (به علت خونریزی از التهاب مری یا زخم). به دنبال وجود بیماریهایی است که ممکن است تقلید از GERD، مانند زخم معده یا دوازدهه و اختلالات حرکتی مری باشد، باید مورد توجه قرار گیرد.


پنتوپرازول در بارداری و اطلاعات دارویی آن

اگر هیچ علامتی یا نشانه ای از عوارض و عدم سوء ظن دیگر بیماری ها وجود نداشته باشد، محاکمه درمانی اسید سرکوب آنتاگونیست های H2 اغلب استفاده می شود. اگر آنتاگونیست های H2 به اندازه کافی موثر نباشند، ممکن است یک آزمایش دیگر با PPI قوی تر انجام شود. گاهی اوقات محاکمه درمان با یک PPI شروع می شود و آنتاگونیست H2 را از بین می برد. اگر درمان نشانه ها را به طور کامل از بین ببرد، هیچ ارزیابی پنتوپرازول در بارداری بیشتری لازم نیست و دارو موثر، آنتاگونیست H2 یا PPI ادامه دارد. همانطور که قبلا بحث شده است با این وجود مشکلات بالقوه ای در این رویکرد معمول وجود دارد و بعضی از پزشکان ارزیابی بیشتری برای تقریبا تمام بیمارانی که می بینند توصیه می شوند.


زمان مصرف پنتوپرازول و اطلاعات دارویی آن

اگر در زمان ارزیابی علائم یا نشانه هایی وجود دارد که نشان می دهد GERD پیچیده یا بیماری به غیر از GERD و یا اگر رعایت علائم با آنتاگونیست های H2 یا PPI رضایت بخش نیست، بررسی های بعدی توسط آندوسکوپی (EGD) قطعا باید انجام شود. نتایج متعدد ممکن است از آندوسکوپی باشد و هر یک از آنها نیاز به رویکرد متفاوت درمانی دارد. اگر مری طبیعی باشد و هیچ بیماری دیگری پیدا نگردد، هدف درمان به سادگی تسکین علائم است. زمان مصرف پنتوپرازول بنابراین، آنتاگونیست های H2 مقاومت یا PSI مناسب هستند. اگر آسیب به مری (زخم معده یا زخم) یافت می شود، هدف درمان درمان زخم است. در این مورد، PPI ها بر روی آنتاگونیست های H2 ترجیح داده می شوند، زیرا آنها برای بهبودی موثرتر هستند. اگر عوارض GERD مانند استریستور یا مریض بارت یافت می شود، درمان با PPI نیز مناسب تر است.


منابع : پنتوپرازول, عوارض پنتوپرازول, قرص پنتوپرازول, پنتوپرازول در بارداری, زمان مصرف پنتوپرازول, نحوه مصرف پنتوپرازول, پنتوپرازول خارجی, جایگزین قرص پنتوپرازول, دوز مصرف پنتوپرازول, آمپول پنتوپرازول, پنتوپرازول 20, تفاوت پنتوپرازول با امپرازول