سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عوارض و تداخلات دارویی مترونیدازول را می دانید؟

عوارض جانبی شایع و جزئی  در مصرف قرص مترونیدازول شامل حالت تهوع، سردرد،از دست دادن اشتها، احساس طعم فلز در دهان، گرفتگی شکمی، استفراغ، اسهال، دهان خشک، ادرار تیره رنگ، کاهش وزن (بی اشتهایی)، یبوست، پوسیدگی، راش، گرفتگی بینی و ... می باشد. اگر هر کدام از این عوارض را پس از مصرف مترونیدازول  مشاهده کردید حتما به پزشک مراجعه کنید. با دکتر سلام همراه باشید. منابعی از لینک ها و سایت ها: قرص مترونیدازول


روش مصرف مترونیدازول


شربت مترونیدازول


عوارض مترونیدازول


مترونیدازول چیست


قرص مترونیدازول چه سودی برای بدن دارد؟

مترونیدازول چیست؟ قرص فوری آزادی مترونیدازول و قرصهای طولانی مدت داروهای تجویزی هستند. آنها هر دو توسط دهان گرفته شده است. این قرص ها به عنوان داروهای نام تجاری Flagyl (فوری آزاد) و Flagyl ER (extended-release) در دسترس هستند. مواد مخدر بلافاصله به بدن آزاد می شوند. قرص مترونیدازول  مواد مخدر توسعه یافته در طول زمان به آرامی به بدن آزاد می شود. هر دو تبلت فوری و آزمایشی طولانی مدت به عنوان داروهای عمومی در دسترس هستند. داروهای عمومی معمولا ارزان تر از نسخه نام تجاری هستند. در بعضی موارد، ممکن است در همه ی نقاط قوت و ضخامت به عنوان داروی نام تجاری ناموفق باشد.


روش مصرف مترونیدازول را می دانید؟

هشدارهای FDAقرص های مترونیدازول خوراکی و کپسول هشدار جعبه سیاه را دارند. این جدیترین هشدار اداره غذا و دارو (FDA) است. هشدار جعبه سیاه اثرات دارویی است که ممکن است خطرناک باشد. هشدار سرطانی: در حین آزمایش با مترونیدازول، سرطان در برخی حیوانات یافت شد. ممکن است یک خطر مشابه در انسان وجود داشته باشد. مترونیدازول  به علت این خطر، مترونیدازول تنها باید برای درمان شرایط مورد تایید توسط FDA استفاده شود. هشدار استفاده: برای جلوگیری از بروز باکتری مقاوم در برابر دارو، مترونیدازول باید فقط برای درمان یا جلوگیری از عفونت هایی که اثبات شده یا به طور جدی مشکوک به باکتری ایجاد می شود مورد استفاده قرار گیرد.


عوارض مترونیدازول را می دانید؟

نکات برجسته برای مترونیدازولد قرصهای مترونیدازول خوراکی به عنوان داروهای عمومی و نام تجاری در دسترس هستند. نام تجاری: Flagyl (فوری انتشار)، Flagyl ER (extended-release) مترونیدازول چندین فرم دارد. این شامل قرص خوراکی، کپسول دهان، کرم، ژل و لوسیون برای پوست شما و ژل واژینال می باشد. عوارض قرص مترونیدازول این دارو همچنین به عنوان یک دارو تزریقی توسط یک ارائه دهنده خدمات بهداشتی ارائه می شود. قرص های مترونیدازول خوراکی برای درمان عفونت های ناشی از باکتری ها یا انگل ها استفاده می شود.


مترونیدازول در بارداری چگونه عمل می کند؟

باید مواد غذایی و سایر محصولات را بررسی کنید تا اطمینان حاصل کنید که آنها الکل ندارند. بازگشت به مترونیدازول دوز Metronidazole به عنوان یک قرص و یک قرص طولانی مدت برای دهان مصرف می شود. دوز شما بستگی به وضعیت پزشکی شما و پاسخ شما خواهد داشت. به درمان. با در نظر گرفتن این دارو، دستورالعمل های مربوط به برچسب نسخه خود را دقیقا دنبال کنید. مترونیدازول در بارداری  مترونیدازول بیشتر یا کمتر از توصیه توصیه نمی شود. سعی کنید هر روز در یک زمان مصرف کنید. قرص ها را می توان با غذا یا یک لیوان شیر برای جلوگیری از ناراحتی معده استفاده کرد. باید قرص طولانی مدت را در معده خالی حداقل یک ساعت قبل یا دو ساعت بعد از خوردن غذا. قرصهای طولانی مدت تجویز، نوشیدنی یا شکستن را نداشته باشید.


منابع : قرص مترونیدازول 250 در بارداری ، قیمت قرص مترونیدازول ، شربت مترونیدازول ، مترونیدازول در بارداری ، قرص مترونیدازول واژینال ، قرص مترونیدازول هر چند ساعت ، قرص مترونیدازول برای جوش صورت ، قرص مترونیدازول ،