سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طرز تهیه حنا هندی و مزایای آن برای افزایش سلامت بدن

در مورد حنا هندی چه می دانید؟ چه فرقی میان حنا هندی قهوه ای و حنا هندی سیاه وجود دارد؟ ما در این مقاله شما را با خواص این حناها آشنا می کنیم؟ آیا می دانید حنا چه فواید و مزایایی برای مو دارد و چگونه می توانید موهای خود را با این حنا تقویت کنید و بدرخشانانید؟ با ما همراه باشید. منابعی از لینک ها و سایت ها:


حنا هندی


قیمت حنا هندی


طرز تهیه حنا هندی


حنا هندی بهتر است یا رنگ مو


حنای سیاه


طرز استفاده از حنا هندی قهوه ای


حنا هندی و افزایش سلامت بدن

هنگامی که آب جوشانده شود، حرارت را پایین آورده و آب را به نصف مقدار آن برساند. کنار بگذارید تا خنک شود.هنگامی که خنک شود، بذر رنده شده را با آب مخلوط کنید تا پنیر بز را بگیرد. حنا هندی برای این کار، پودر حنا را اضافه کنید و خوب مخلوط کنید. این مخلوط را حداقل 2 ساعت بگذارید تا آن را توسعه دهید. برخی از روغن نارگیل را به موهای گوش، گوش و گردن خود اضافه کنید تا آنها را از رنگ محافظت کنید. شروع به استفاده از مخلوط به موهای خود را با یک قلم مو استفاده کنید.


قیمت حنا هندی و افزایش سلامت بدن

ک کاسه شیشه ای، مخلوط پودر حنا، تخم مرغ و آب تا زمانی که یک مخلوط سازگار دریافت کنید. اجازه بدهید این مدت حدود یک ساعت طول بکشد. بعد از گذشت یک ساعت، آب لیمو را به مخلوط اضافه کنید و خوب مخلوط کنید. روغن برخی از روغن نارگیل را به مو، گوش و گردن خود اضافه کنید تا از رنگ محافظت کنید.قیمت حنا هندیدرمان های موی گیاهی می تواند بسیار مفید باشد، به ویژه هنگامی که شما از مواد تشکیل دهنده مانند حنا استفاده می کنید. در زیر، من یک لیست از هفت دستور العمل برای درمان موهای حنا را با هم ترکیب کرده ام، اما ابتدا اجازه دهید ما در مورد چگونگی رشد موهای حنا کمک کنیم.


طرز تهیه حنا هندی و افزایش سلامت بدن

چه کسی موهای سالم را نمی خواهد که سریع رشد کند؟ بله، من هم نمی توانم به کسی فکر کنم. اما با تمام برچسب های "طولانی و قوی" و "رشد مو" ما در سوپرمارکت ها می بینیم طرز تهیه حنا هندی که چطور باید بدانیم چی باید در موهایشان قرار دهیم؟ یک راه برای رفتن به آن، انتخاب محصولاتی است که از مواد شیمیایی مضر آزاد نیستند. یا بهتر است، شما می توانید محصولات خود را ایجاد کنید.


حنا هندی بهتر است یا رنگ مو و افزایش سلامت بدن

5 قاشق غذاخوری حنا را در یک کاسه بگذارید و قهوه را در حالی که هنوز گرم است بخورید. اطمینان حاصل کنید که هیچ توده ای وجود ندارد مخلوط کنسرو و هانا را به قسمت های موی خود بمالید و ریشه ها حنا هندی بهتر است یا رنگ مو  را پوشش دهید. بسته را برای مدت 3-4 ساعت ترک کنید و قبل از تهیه موهایش شامپو را با شامپو خفیف و آب سرد بشویید. شما می توانید این روند را یک بار در ماه برای قفل سبز زرق و برق دار تکرار کنید.


حنای سیاه و افزایش سلامت بدن

یک فنجان آملا پودر و 3 قاشق غذاخوری پودر حنا را با 2 قاشق غذاخوری پودر زنجبیل و یک آب برای خمیر یک مخلوط کنید. یک تخم مرغ سفید و آب لیمو را به مخلوط اضافه کنید و آن را یک ساعت خیس کنید. این را به طور مستقیم بر روی ریشه ها و طول موهای خود اعمال کنید و آنرا به مدت 45 دقیقه بگذارید. حنای سیاه شامپو آن را با شامپو خفیف شسته و آنرا یک بار در هفته برای افزایش رشد موها تکرار کنید. رنگ پودر حنا و موی قهوه 20 / 20Henna و بسته رنگ موی قهوه: 1 قاشق غذاخوری پودر قهوه فوری را در یک ظرف چند دقیقه معده کنید و آن را از شعله خارج کنید.


طرز استفاده از حنا هندی قهوه ای و افزایش سلامت بدن

فقط آن را اعمال کنید و اجازه دهید تا جادوی آن پنج دقیقه طول بکشد، قبل از شستن آن با آب سرد. تکرار یک بار در هفته. موی هانا و مولتانتی مو پودر موی هنی و مولتانتی: 2 قاشق غذا خوری حنا و 2 قاشق غذاخوری از شیرینی های ملتانی را با آب کمی مخلوط کنید. قبل از اینکه برای شب بخوابید، روی موهایتان بمالید، طرز استفاده از حنا هندی قهوه ای موهای خود را در یک حوله قدیمی قرار دهید تا لایه های خود را خیس نکنید. صبح با یک شامپو خفیف بخورید. تکرار یک بار در هفته برای تمیز کردن پوست سر و جلوگیری از ریزش مو.


منابع :حنا هندی, قیمت حنا هندی, طرز تهیه حنا هندی, حنا هندی بهتر است یا رنگ مو, حنای سیاه, طرز استفاده از حنا هندی قهوه ای , فواید حنا هندی, عوارض حنا هندی