سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قطعی ترین راه برای درمان ورم معده و بهبود علائم آن

بیماری گاستریت یا التهاب بافت درونی معده و یا ورم معده می تواند در صورت مصرف بیش از اندازه غذاهای چرب و سرخ کردنی، استعمال دخانیات و مشروبات الکلی و یا غذاهای تند و شور و نوشیدنی های اسیدی مانند سودا و نوشابه، تشدید شود. به همین علت به بیماران مبتلا به بیماری ورم معده پیشنهاد می شود، در کنار استفاده از درمان دارویی، برنامه رژیم غذایی صحیحی را که پزشک متخصص به آن ها پیشنهاد می کند را، دنبال کنند.

منابعی از لینک ها و سایت ها:


ورم معده


درمان ورم معده با عسل


درمان ورم معده با قرص


ورم معده در کودکان


ورزش برای ورم معده


 

بهترین روش درمان ورم معده 

گاستریت با داروهای مختلف، شرایط پزشکی و جراحی، تنش های فیزیکی، عادت های اجتماعی، مواد شیمیایی و عفونت ارتباط دارد. بعضی از علل شایع گاستریت ذکر شده است. داروها (تنها رایج ترین داروها در این لیست ذکر شده اند) آسپرین (بیش از 300 دارو دارویی حاوی نوعی از آسپیرین است) داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی (NSAIDs، مانند ایبوپروفن [Advil و دیگران] یا ناپروکسن) استروئید تجویز شده (به عنوان مثال پردنیزون) مکمل پتاسیم قرص قرنیه داروهای ورم معده  شیمی درمانی شیمیدرمانی مواد شیمیایی یا اشیاء مصرف کننده مواد خوراکی (اسید یا چربی) بلع مواد خارجی (کلیپ ها یا پین ها) شرایط پزشکی و جراحی افرادی که به شدت بیمار و مجروح هستند می توانند گاستریت ایجاد کنند.


درمان ورم معده با عسل در خانه

(مانند آندوسکوپی، که در آن یک متخصص به معده نگاه می کند با یک لوله نور کم) پس از یک عمل جراحی برای از بین بردن بخشی از معده پس از درمان تابش برای سرطان CancerAutoimmune بیماری استفراغ های مسری InfectionsTuberculosisSyphilisBacterial infections عفونت هلیکوباکتر پیلوری رایج ترین عفونت ویروسی عفونت های قارچی (مخمر) پارازیت ها و کرمهای دیگر باعث مصرف الکل می شود گاستریت autoimmune در مورد کافئین: بدن شما به سلول هایی که به معده شما متصل است حمله می کند. درمان ورم معده با عسل این معمولا در افراد مبتلا به اختلالات خودایمنی زیر وجود دارد. گاستروآنتریت ائوزینوفیل: یک نوع گاستریت غیر معمول به دلیل نفوذ ائوزینوفیلی در دیواره معده. گاستریت ریفلاکس قلب: این بیماری یک عارضه پس از گاسترکتومی است که منجر به درد معده، استفراغ صفراوی و کاهش وزن می شود.


درمان ورم معده با قرص + نکات مهم مصرف دارو

بیماری های گوارشی گوارشی: بدترین غذاها برای هضم مواد غذایی که باعث اسهال می شوند برای جلوگیری از گاستریت (رژیم غذایی گوشتی) تغییرات در رژیم غذایی شما همچنین می تواند به بهبود علائم شما کمک کند. عوامل مؤثر بر اجتناب از نشانه های گاستریت عبارتند از: غذاهای تند و کدر AlcoholCoffee و سایر نوشیدنی ها و نوشیدنی هایی که حاوی کافئین هستند درمان ورم معده با قرص (به عنوان مثال، کولا و چای) غذاهای چرب غذاهای سرخ شده چند وعده غذائی روزانه همچنین می تواند علائم گاستریت را به همراه داشته باشد. . داروها برای اجتناب از گاستریت برخی افراد ممکن است از مواد خاصی که باعث گاستریت می شوند اجتناب کنند. متخصص بهداشت و درمان ممکن است دلیل خوبی برای توصیف آسپیرین، آهن، پتاسیم یا برخی داروهای دیگر است که باعث گاستریت می شود.


چرا ورم معده در کودکان به وجود می آید؟

اگر فرد علائم گاستریت را ایجاد می کند بهتر است که داروهای توصیه شده را ادامه دهید و علائم گاستریت را درمان کنید. قبل از متوقف کردن هر دارو، یک متخصص مراقبت های بهداشتی مشورت کنید. در صورت آسپرین، آسپیرین پوشش داده شده ممکن است نشانه های مشابهی را ایجاد نکند چون: آسپیرین پوشش داده شده در قبل از متوقف کردن هر دارو که تجویز شده است، ورم معده در کودکان از متخصص مراقبت های بهداشتی مشورت بگیرید. متخصص مراقبت های بهداشتی ممکن است توصیه شود در مورچه ناسازگاری داروهای I التهاب (NSAIDs) مانند ایبوپروفن (Advil، Motrin، Nuprin) با غذا یا با آنتی اسیدها مصرف می شوند.


ورزش برای ورم معده بسیار مفید است!

این کار ممکن است احتمال بروز علائم گاستریت را کاهش دهد. تعویض از آسپیرین یا NSAID ها به درد دیگری ممکن است کمک کند. استامینوفن (تیلنول، پاناداول) به علت گاستریت ایجاد نمی کند. قبل از رفتن به استامینوفن با متخصص مراقبت های بهداشتی تماس بگیرید. او ممکن است آسپرین یا یک NSAID را برای یک هدف خاص توصیه کرده باشد. ورزش برای ورم معده وقتی به دنبال مراقبت های پزشکی برای گاستریت باشید، مراقبت های حرفه ای اگر علائم شما جدید، طولانی مدت و یا بدتر از خود مراقبت است. اگر شما هر یک از علائم زیر را داشته باشید، مراقب فوری پزشکی باشید.


منابع : ورم معده, درمان ورم معده با عسل, درمان ورم معده با قرص, ورم معده در کودکان, ورزش برای ورم معده, طول درمان ورم معده, ورم معده رژیم غذایی, درمان ورم معده با زنجبیل, ورم معده و تنگی نفس, کسانی که ورم معده دارند چه غذاهایی بخورند