سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه طب سوزنی واریکوسل را درمان می کند؟

بعضی از کارشناسان بر این باورند که در بعضی موارد واریکوسل ممکن است به بیضه آسیب برساند یا تولید اسپرم را کاهش دهد. در این موارد، پزشک احتمالا عمل جراحی را توصیه می کند. اگر دکتر واریکوسل را پیدا کند چه می کند؟ واریکوسل به طور کلی بی ضرر است، اما اگر درد و تورم وجود داشته باشد، پزشک ممکن است داروهای ضد التهابی تجویز کند تا از بین برود. منابعی از لینک ها و سایت ها:


واریکوسل


تصاویر واریکوسل


درمان واریکوسل


واریکوسل در پسران


دارو برای واریکوسل


واریکوسل + درمان با طب سوزنی

otum و بیضه ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی می تواند رشد پیچ خورده در امتداد بند ناف اسپرم را احساس کند. گاهی اوقات رشد ممکن است دیده یا احساس نشود، به ویژه هنگامی که شما در حال دروغ کردن است. بیضه در سمت واریکوسل ممکن است کوچکتر از یک در طرف دیگر. همچنین ممکن است یک سونوگرافی از کلیه ها و بیضه ها داشته باشید، واریکوسل همچنین یک سونوگرافی از کلیه ها انجام می شود. لباس تیز یا لباس شیک ممکن است به کاهش ناراحتی کمک کند. اگر درد از بین برود یا علائم دیگری ایجاد نشود ممکن است به درمان دیگری نیاز داشته باشید. جراحی برای اصلاح واریکوسل واریکوسلکتومی نامیده می شود.


تصاویر واریکوسل + درمان با طب سوزنی

برای این روش: شما بعضی از نوع داروهای بی حس کننده (بیهوشی) را دریافت خواهید کرد. اورولوژیست برش را اغلب در قسمت پایین شکم انجام می دهد و رگ های غیر طبیعی را خاموش می کند. این جریان خون را در منطقه به رگ های نرمال هدایت می کند. این عملیات همچنین می تواند به عنوان یک روش لاپاروسکوپی انجام شود (از طریق برش های کوچک با یک دوربین). شما می توانید در همان روز به عنوان عمل جراحی از بیمارستان بیرون بیاورید. شما باید 24 ساعت اول یخ را در منطقه نگه دارید. تصاویر واریکوسل ساعت ها بعد از عمل برای کاهش تورم. جایگزین جراحی آمبولیزاسیون واریکوسل است. برای این روش: یک لوله توخالی کوچک به نام کاتتر (لوله) به داخل ورید در ناحیه کشاله ران یا گردن شما قرار می گیرد. ارائه دهنده لوله را به واریکوسل با استفاده از اشعه ایکس به عنوان یک راهنما هدایت می کند. کوئیل کوچک از طریق لوله عبور می کند واریکوسل.


درمان واریکوسل + درمان با طب سوزنی

کویل بلوک جریان خون را به ورید بد بلوک می زند و آن را به رگ های نرمال می فرستد. شما باید یک یخ را در این منطقه نگه دارید تا تورم را کاهش دهد و برای مدت زمان کوتاهی از آن استفاده کنید. همچنین این روش بدون وجود یک شغل در بیمارستان یک شبه انجام می شود . واریکوسل اغلب بی ضرر است و اغلب نیازی به درمان ندارد، مگر اینکه تغییر اندازه درمان واریکوسلبیضه شما وجود داشته باشد.اگر شما عمل جراحی داشته باشید، تعداد اسپرم شما احتمالا افزایش خواهد یافت. با این حال، باروری شما را بهبود نخواهد داد. در اغلب موارد، اتساع بیضه بهبود نمی یابد مگر اینکه عمل جراحی در اوایل نوجوانی انجام شود. عوارض احتمالی ناباروری عارضه ای از واریکوسل است.


واریکوسل در پسران + درمان با طب سوزنی

ترکیبات درمان ممکن است شامل موارد زیر باشد: تشکیل بیضه آتروفیک، ایجاد انسداد بیضه، آسیب به رگ های خونی و یا رگ های خونی در نزدیکی. ارائه کننده خدمات شما اگر یک توده بیضه را کشف کرده یا نیاز به درمان واریکوسل تشخیص داده شود. واریکوسل، بزرگ شدن رگها در داخل شکمبه، بر خلاف وریدهای واریسی که در پاها ظاهر می شود، متفاوت نیست. واریکوسل در پسران این در حدود یک در شش مرد اتفاق می افتد، اما بر خلاف وریدهای واریسی در پاها، در مردان جوان تر، بین 15 تا 25 ساله، شایع تر است. مانند نسخه پایه، واریکوسل معمولا بی ضرر است اما همیشه نه - این می تواند با مشکلات ناباروری همراه با کم شدن تولید اسپرم و کاهش کیفیت اسپرم باشد.


دارو برای واریکوسل + درمان با طب سوزنی

بیشتر واریکوسلها به صورت چپ و سمت چپ است و غلظت چپ از طریق جریان وریدی آشفته در ارتباط با قرار دادن زاویه راست ورید بیضه چپ در ورید کلیوی چپ توضیح داده می شود. واریکوسل یک اختلال فیزیکی است که در 7/11 درصد مردان با تحلیل عادی منی و در 25/4 درصد مردان مبتلا به اسپرم غیر طبیعی وجود دارد واریکوسل به عنوان شایع ترین دارو برای واریکوسل علت ناباروری مردان قابل اصلاح جراحی شناخته شده است، اما مکانیسم دقیق اختلال اسپرماتوژنز ناشی از واریکوسل، موضوع بحث است. ارتباط دقیق بین میزان باروری مرد و واریکوسل ناشناخته است، اما یک متاآنالیز نشان داد که بهبود منی معمولا پس از اصلاح جراحی مشاهده می شود .


منابع : واریکوسل, تصاویر واریکوسل, مراقبت پس از عمل واریکوسل,درمان واریکوسل, واریکوسل چیست, واریکوسل در پسران, دارو برای واریکوسل, عمل واریکوسل, علائم واریکوسل, علت واریکوسل, هزینه عمل واریکوسل, چرا واریکوسل میگیریم