سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سقط جنین و کارهایی که باید انجام دهید

در گذشته، پزشکان توصیه می کردند  که زنان قبل از  بارداری مجدد، حداقل سه ماه باید منتظر بمانند. این حالت، اکنون دیگر توصیه نمی شود. اگر از لحاظ روحی، عاطفی و جسمی، توانایی بارداری مجدد را دارید، منتظر نمانید. با این حال، اگر هنوز عوارض ناشی از سقط جنین شما را تهدید می کند یا از نظر عاطفی، آمادگی ندارید، عاقلانه است که منتظر بمانید تا بهبود پیدا کنید. منابعی از لینک ها و سایت ها:


سقط جنین


راه های سقط جنین


سقط جنین در اسلام


سقط جنین و کارهایی که باید انجام دهید

آنها می توانند وانمود کنند که هر تخمک بارور یک انسان است ، نادیده گرفتن این واقعیت که اکثریت در واقع آن را به تولد نمی دهد و این به نظر می رسد که مردم را ناراحت بیش از حد. (جیلی فیلیوویچ، وکیل و نویسنده H-Spot: دنباله روی فمینیست شادی، کاملا منطقی به این نکته اشاره کرد که "هیچ تلاش هماهنگ ضد سقط جنین برای درخواست سقط جنین تقاضای تحقیق در مورد اینکه چرا همه تخم مرغ های تخم ریزی می میرند یا برای پیدا کردن درمان. شاید این به این دلیل است که حتی اکثر فعالان مبارزه با سقط جنین می دانند که حقیقت این است که یک تخم مرغ لقاح مثل یک ساله سه ساله نیست و آنها واقعا معتقد نیستند که این حق یکسان برای زندگی دارد ") آنها می توانند وانمود کنند که سقط جنین موجب آسیب روحی وحشیانه زنان می شود، اگرچه اینها نیستند.


راه های سقط جنین و کارهایی که باید انجام دهید

خصوصیات مربوط به احساسات شما نیست. - بن شاپیرو (benshapiro) 5 فوریه 2016 بسیاری از افراد زیادی هستند واقعیت هایی که محافظه کاران هنگام بحث در مورد سقط جنین به راحتی نادیده می گیرند. آنها می توانند وانمود کنند که جنین ها از نوزادان قابل تشخیص نیستند، به رغم این واقعیت که شواهد پزشکی به ما نشان می دهد راه های سقط جنین که جنین نمی تواند بدون حمایت، حتی با یک تنفس قبل از 21 هفته، زندگی کند. آنها می توانند وانمود کنند که احساس درد می کنند، حتی اگر هماهنگی علمی به ما می گوید که تا حداقل 24 هفته، یک جنین نمی تواند مانند درد احساس کند، زیرا هنوز ارتباط مغزی برقرار نشده است.


سقط جنین در اسلام و کارهایی که باید انجام دهید

این واقعیت که او بود، تنها یکی از نشانه های بسیاری است که پنجره Overton به طور قابل توجهی تغییر می کند که آیا قابل قبول است که قتل سقط جنین را انجام دهیم. باب Nonini سناتور ایالتی آدیدو سه ساله مجازات اعدام برای زنان سقط جنین را پیشنهاد کرده است. دانیل فریمن، سناتور ایالتی آیداهو، در یک گروه از دانشجویان دانشگاه، "سقط قاتل" را فریاد می زند. سقط جنین در اسلام در همین حال، یک لایحه ای که در اوهایو معرفی شده است، زنان را که سقط جنین را با قتل می کنند، محکوم می کنند. واقعیت ها، محافظه کاران علاقه مند به صحبت کردن درباره احساسات شما نیستند. به عبارت دیگر، مگر آنکه احساسات محافظهکارانه باشند، که ما انتظار داریم با ظرافت ظاهری، حتی اگر از لحاظ علمی بی اساس باشند، رفتار کنیم.


سقط جنین در هفته اول و کارهایی که باید انجام دهید

من خیلی خوشحال شدم. سپس او گفت: "ما تمام این راه را رانده ایم. گریه کنید، مثل یک زن عمل کنید. "من عصبانی بودم، اما خیلی خواب آلود و خسته از جنگ بودم. هنگامی که من اولتراسوند را داشتم، از تصویر پرسیدم و یک پرستار گفت: "جدی؟" یک ماه بعد، او گفت که از آن پشیمان شده است. هنگامی که من در مورد آن گریه می کنم، من گریه می کنم به تنهایی. سقط جنین در هفته اول او فکر می کند که من را ناراحت می کند تا در مورد آن صحبت کند، اما من نمی خواهم کودکمان فکر کند که فراموش کردیم. من هیچوقت از کسی که سقط جنین کرده بود شنیدم. این تعجب نیست که کوین ویلیامسون، که برای زنان که سقط جنین را به دار آویختن (زیرا آنها به قصد خود قاتلان است)، از آتلانتیک اخراج شدند. این باید ما را متعجب کند که او در همه استخدام شده است.


منابع : سقط جنین, راه های سقط جنین, سقط جنین در اسلام, سقط جنین در هفته اول, فیلم سقط جنین, عوارض سقط جنین, گیاهان سقط کننده جنین, عوارض سقط جنین در ماه اول, قیمت قرص سقط جنین, روش سقط جنین با زعفران, سقط جنین با شیاف, برای سقط جنین چی بخورم؟, قویترین داروی گیاهی برای سقط جنین