سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلوئید و کاهش این عارضه با آبلیمو

برای جلوگیری از تغییر رنگ کلوئید ، در طول روز کمتر در معرض آفتاب باشید. آنها مسری یا سرطانی نیستند. زخم های کلوئیدی بعضی اوقات می توانند پس از آسیب های جزئی پوست مانند سوختگی، زخم های آکنه و حتی نیش حشرات ایجاد شوند، اما گاهی اوقات می توانند به طور خود به خود بدون هیچ گونه سابقه آسیب های پوستی اتفاق بیفتند. منابعی از لینک ها و سایت ها:


کلوئید


جای زخم


درمان گوشت اضافه پوست


درمان گیاهی جای زخم


کرم برای از بین بردن جای زخم


کلوئید و کاهش این عارضه با آبلیمو

Octor می تواند به این تمایز کمک کند. DiagnosisKeloids را می توان توسط پزشک یا متخصص پوست (متخصص پوست) تشخیص داد. تشخیص بر اساس مکان و ظاهر اسکار است و در طول زمان پیشرفت می کند. پزشک شما ممکن است یک معاینه فیزیکی را کلوئید انجام دهد و به تاریخچه پزشکی و شخصی خود نگاه کند تا دیگر بیماری ها یا شرایط دیگر را رد کند. بیوپسی پوست ممکن است برای تأیید تشخیص و از بین بردن هر گونه تومور بدخیم انجام شود. درمان و پیشگیری در حال حاضر، هیچ روش کاملا موثر برای درمان کلوئیدها یا جلوگیری از تشکیل آنها وجود ندارد.


جای زخم و کاهش این عارضه با آبلیمو

به طور سنتی، جراحی حذف زخم توصیه می شود. با این وجود، 45? تا 100? افراد عود مجدد زخم را در صورت جراحی همراه با درمان های دیگر (به عنوان مثال، تابش، سوزش های فشار) و زخم های جدید می توانند بزرگتر و برجسته تر از اسکار اصلی باشند. درمان اصلی و جلوگیری از تزریق استروئیدها مثل تریامسینولون به طور مستقیم به اسکار است. جای زخم استروئیدها به جلوگیری از التهاب کمک می کنند و باعث تخریب کلاژن می شوند. این کمک می کند تا زخم های کمتری ایجاد شود و برای کاهش درد و تندرستی همراه با اسکار استفاده شود. در حال حاضر درمان برای درمان انواع مختلفی از مشکلات پوستی، از جمله کلودید استفاده می شود. اغلب همراه با تزریق استروئید برای به دست آوردن بهترین نتیجه زیبایی استفاده می شود.


درمان گوشت اضافه پوست و کاهش این عارضه با آبلیمو

پانسمان ژل سیلیکون یک جایگزین محبوب برای تزریق استروئید می باشد، گرچه شواهد محدودی وجود دارد که نشان می دهد سموم در جلوگیری از زخم های غیر طبیعی در افرادی که در معرض خطر ابتلا به بیماری های قلبی هستند . سایر گزینه های درمان عبارتند از: پرتودرمانی و داروهایی نظیر اینترفرون، 5-فلوئوروراکسیل، ایمیکیموود و بلومویکین. درمان گوشت اضافه پوست اگر شما سابقه تشکیل کلوئید داشته باشید و در حال جراحی هستید، هر گونه استراتژی برای جلوگیری از تشکیل کلوئید را با جراح خود مشورت کنید. همچنین افرادی که تمایل به تشکیل کلودی دارند ممکن است بخواهند از هرکدام از اپیزودهای غیر جراحی یا جراحی اجتناب کنند.


درمان گیاهی جای زخم و کاهش این عارضه با آبلیمو

کاهش ترشحات غدد سباسه برای درمان کلودی پس از آکنه شدید متخصصین پوست در مورد آلرژی پس از بهبودی آکنه نگران هستند. دستورالعمل های آکنه (2016) 12 ضایعات آکنه را بر اساس کمدون ها، پاپول های التهابی، پوسول ها و گره ها (کیست ها)  درمان گیاهی جای زخم تعریف می کنند. قبلا، گره ها و کیست ها به عنوان دو ضایعه مجزا تعریف شده بودند، زیرا گره ها یا کیست های مرتبط با آکنه نمی توانند به شدت تمایز پیدا کنند. عواملی که ممکن است با اکستروژن بالینی و ضایعات غدد لنفاوی به کیست ها تبدیل شود.


کرم برای از بین بردن جای زخم و کاهش این عارضه با آبلیمو

دستورالعمل های بین المللی در مورد زخم های هیپرتروفی از سال 2014 نشان می دهد که اثرات PDL ها، لیزرهای کسری کربن (به طور بالقوه، لیزرهای کسری برای مهار زخم ها کمتر اثربخشی دارد و اثرات PDL واضح تر است)، 5-FU و هورمون ها دقیق هستند. با این حال، 5-FU تاثیر بیشتری بر روی عروق خونی دارد. دوز پایین 5-FU (کمتر از 1 میلی گرم در میلی لیتر) کرم برای از بین بردن جای زخم می تواند مانع از تکثیر فیبروبلاست، توقف چرخه سلولی و آپوپتوز در مرحله G2 / M شود اما فوری به مرگ فیبروبلاست. تزریق 5-FU و کورتیکواستروئیدها برای جلوگیری از هیپرپلازی عروقی اسرار می تواند نتایج رضایت بخش را به دست آورد .


منابع : کلوئید, جای زخم, درمان گوشت اضافه پوست, گوشت اضافه روی پوست, درمان گیاهی جای زخم, کرم برای از بین بردن جای زخم, گوشت آوردن زخم, از بین بردن جای زخم با لیزر, پماد برای از بین بردن جای زخم, از بین بردن گوشت اضافه بخیه, کلوئید پوستی, درمان کلوئید, درمان خانگی کلوئید, درمان کلویید در طب سنتی, کرم رژودرم برای گوشت اضافه