سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اضافه وزن در بارداری و راه های درمان آن

آیا می دانید اضافه وزن در بارداری چه عوارضی دارد؟ اضافه وزن در بارداری می‌ تواند موجب عوارض مختلفی در مادر و نوزاد شود. هر چه اضافه وزن بیشتر باشد خطر ابتلا به این عوارض و مشکلات نیز بیشتر است. ازجمله این مشکلات می توان به موارد زیر اشاره کرد: دیابت دوران بارداری. با ما باشید تا در این مورد بیشتر بدانید. منابعی از لینک ها و سایت ها:


اضافه وزن در بارداری


درمان اضافه وزن در بارداری


علت اضافه وزن در بارداری


اضافه وزن در بارداری دوم


اضافه وزن در بارداری و راه های درمان آن

غذاها اطفال خود را با ویتامین ها و مواد مغذی که نیاز دارند، مهم تر از تعداد در مقیاس است. اگر وزن خود را از دست ندهید، نگران نباشید فقط با خوردن غذا سالم و ورزش متوسط ادامه دهید و سعی کنید وزن خود را محدود کنید. هنگامی که با کودک خود در خانه هستید، عادات غذایی سالم و عادات ورزشی خود را ادامه دهید، بنابراین می توانید یک مادر سالم باشید. اضافه وزن در بارداری تغذیه و اضافه وزن اگر سعی دارید برای باردار شدن، یا قصد شروع به تلاش، می دانید که داشتن اضافه وزن - بخصوص به طور قابل ملاحظه ای - می تواند بر روی شانس شما در تصور و داشتن یک کودک سالم تاثیر بگذارد. اگر وزن اضافه و برنامه ریزی برای بارداری در سال یا چند سال آینده داشته باشید، ممکن است به یک برنامه غذایی سالم و برنامه ورزشی منظم متعهد شوید. از دست دادن حتی چند کیلو می تواند تفاوت ایجاد کند.


درمان اضافه وزن در بارداری و راه های آن

وزن پدر نیز می تواند بر احتمال شانس بارداری تاثیر بگذارد. چگونه می توانم بفهمم که آیا "اضافه وزن" یا "چاق" وجود دارد؟ اندازه گیری های معمولی که یک فرد "اضافه وزن" یا "چاق" دارد، شاخص توده بدنی یا BMI است . شما BMI خود را با تقسیم وزن خود را در کیلوگرم توسط مربع قد خود را در متر را محاسبه کنید. کانال بهتر بهداشتی دارای یک ماشین درمان اضافه وزن در بارداری حساب BMI و اطلاعات بیشتر درباره BMI است. BMI سالم بین 18.5 تا 24.9 در نظر گرفته شده است. داشتن BMI بین 25 و 29.9 در نظر گرفته شده است که اضافه وزن و BMI بیش از 30 چاق است. چگونه می توانم از دست دادن وزن کنم؟ با یک برنامه غذایی سالم و ورزش منظم، شما در راه مقابله با وزن سالم خواهید بود. فهرست سلامتی وزن سالم ما را برای راهنمایی هایی در مورد نحوه ی LiveLighter ببینید. وب سایت متخصصان دندانپزشکان استرالیا دارای اطلاعات عالی در مورد ایجاد برنامه رژیم غذایی سالم خود است.


علت اضافه وزن در بارداری و راه های درمان آن

شما همچنین می توانید از وب سایت بهداشت استرالیایی دولت برای اطلاعات بیشتر در مورد "رژیم متعادل" و دستورالعمل برای چقدر تمرین شما نیاز به انجام هر دو به از دست دادن وزن و حفظ وزن سالم است. کمبود وزن و باروری کمبود وزن همچنین می تواند باروری زن را کاهش دهد . این می تواند اختلالات هورمونی را ایجاد کند که بر تخمک گذاری تأثیر می گذارد علت اضافه وزن در بارداری و بنابراین احتمال دارد که زن باردار شود. در مقایسه با وزن سالم زنان، زنان دارای وزن کم بیش از دو برابر احتمال بیشتری برای باردار شدن بیش از یک سال دارند. داشتن BMI کمتر از 18.5 در نظر گرفته شده است "کم وزن". حقایق در مورد زنان، وزن و باروری Obesity می تواند بر اثر باروری با ایجاد اختلالات هورمونی و مشکلات تخمک گذاری، به ویژه برای زنان چاق که اولین فرزند خود را.


اضافه وزن در بارداری دوم و راه های درمان آن

چاقی همراه با سندرم تخمدان پلی کیستیک (PCOS)، یک علت شایع ناباروری است. PCOS شرطی هورمونی رایج است به ویژه در زنان نابارور، که تا یک تا پنج زن در سن باروری تأثیر می گذارد. تشخیص زودهنگام، زندگی سالم و زندگی سالم زندگی می تواند به بهینه سازی باروری کمک کند. در مورد PCOSIf بیشتر بدانید که مادر چاق است و خطر عوارض اضافه وزن در بارداری دوم حاملگی و مشکلات سلامتی نوزاد را افزایش می دهد. خطر ابتلا به چاقی در دوران بارداری شامل سقط جنین، فشار خون بالا، پره اکلامپسی، دیابت بارداری، عفونت، لخته شدن خون، نیاز به القاء زایمان، سزارین و تولد نوزاد است. مادران دارای اضافه وزن یا چاق متولد می شوند، مادران وزن برای تبدیل شدن به فرزندان چاق و بزرگسالان و مشکلات بیشتر بهداشتی هستند. برای زنان مبتلا به دیابت، برنامه ریزی برای بارداری بسیار مهم است.


منابع :اضافه وزن در بارداری, درمان اضافه وزن در بارداری, علت اضافه وزن در بارداری, اضافه وزن در بارداری دوم, عوارض اضافه وزن در بارداری, کنترل اضافه وزن در بارداری, اضافه وزن در بارداری چه خطراتی دارد, محاسبه آنلاین اضافه وزن بارداری, آیا اضافه وزن در بارداری خطرناک است, افزایش وزن ناگهانی در بارداری, علت اضافه نکردن وزن در بارداری, اضافه وزن در بارداری دوقلو