سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عوامل سندروم سیندرلا چیست؟

اگر بخواهیم توضیح مختصری در مورد سندروم سیندرلا  به شما بدهیم باید بگوییم که این سندروم به دخترانی تعلق دارد که منتظرن شاهزاده ای با اسب سفید به سراغ آنها امده و آنها را از تمام مشکلات برهاند. احساس می کنند با آن شاهزاده به تمام آرزوهای خود می رسند و خوشبخت ترین دختر روی زمین می شوند. با ما همراه باشید تا در این مورد بیشتر بدانید. منابعی از لینک ها و سایت ها:


سندروم سیندرلا


سندروم سیندرلا چیست


بیماری سیندرلا


درمان سندروم سیندرلا


سندروم سیندرلا + راه های تشخیص آن

واقعیت اقتصادی همه چیز را روشن می کند که زنان نمی توانند کار کنند. آنها باید پس از شغل، به طوری که زندگی آنها - و زندگی فرزندان خود - به آن بستگی دارد، همانطور که در واقع آنها هستند. در شماره جاری مجله موسسه مطالعات مطالعات اجتماعی و اجتماعی، سناتور نیویورک، دانیل پاتریک مینیان، اطلاعات جدیدی را نشان می دهد که نشان می دهد سندروم سیندرلا نیمی از کودکان نسل فعلی در خانوارهای تحت کنترل زنان قبل از 18 سالگی زندگی می کنند. دوبرابر خانوارهای تحت رهبری زنان، پرداخت های رفاهی را دریافت می کنند و پیش از رسیدن به 18 سالگی، یک سوم نسل امروز احتمالا در خانوارهایی زندگی می کنند که به ریاست زنان پرداخت می شود.


سندروم سیندرلا چیست + راه های تشخیص آن

وقتی و اگر زنان از این حقیقت بیدار شوند که حمایت از خود ضروری است، راه حل هایی برای مشکلات مانند «چه کسی مراقبت از فرزندان را بر عهده دارد؟» پیدا می شود، همانطور که همیشه آن را درک می کنند که بقای آن در معرض خطر است. گزینه ای نیست که از گزینه های اقتصادی کاسته شود، این واقعیت است که ما هنوز معتقدیم که آن را با پیشرفت سندروم سیندرلا چیست حرفه ای زنان و همچنین مسائلی از هویت فردی روبرو می کنیم. بسیاری از زنان همچنان با انتظارات سرکوبگرانه کار می کنند که کار موقت است، شرایطی که از آنها یک روز نجات خواهد یافت. "" من یک کارمند موزه به من گفت که من نیز ممکن است در کارخانه hairpin کار کرده ام برای تمام لذت هایی که از کارم گرفتم. او غیر از ازدواج بود و موقعیت واضحی در واشنگتن داشت، به طور ناگهانی، در روزی که او به سن 31 سالگی رسید، همه چیز که یک بار به نظر می رسید هیجان انگیز بود.


بیماری سیندرلا + راه های تشخیص آن

در نهایت او بین افسردگی و اعتقادش ارتباط برقرار کرد، که عمیق تر از آن بود که زنان سن خاصی باید گزینه ای برای کار نداشته باشند؛ آنها باید بتوانند خانه و نقاشی کنند یا کار خیریه یا کودکان عقب انجام دهند. واقعیتی که او مجبور بود کار کند احساس خشمگینی کرد. بیماری سیندرلا وقتی طلاق، بیوه بودن و یا صرفا ماندگاری طولانی تر از انتظار یک کار ضروری است، چیزی که یک زن نمیتواند برای متوقف شدن و یا از آن خارج شود، برخی از زنان با خشم واکنش نشان می دهند . در برخی سطوح، حتی ممکن است احساس کنند که آنها به عنوان زنان شکست خورده اند. اعوجاج مانند این، به ویژه هنگامی که ناخودآگاه می تواند با توانایی یک زن در کار با ظرفیت کامل در محل کار دخالت کند و ممکن است منجر به مشکلاتی در کارهای خاصی شود؛ مثلا مذاکره؛ شروع پروژه؛


درمان سندروم سیندرلا + راه های تشخیص آن

درخواست کردن - و گرفتن چیزهای بدون manipulative. "اوباما در یک بانک می تواند اشک ها را از بین ببرد، زمانی که برادرش انتقاد از کاری که او کرده است، مناسب نیست." الکساندرا سیموندز، روانپزشک نیویورک، در مقاله ای که در نشست آکادمی آمریکایی از روانکاوی در سال 1975. "" این قابل قبول نیست، "" او ادامه داد: "" برای یک سردبیر ارشد به دست آورد 30،000 $ در سال به عمل ناز و اغوا کننده زمانی که طرح او رد شده است یا برای یک استاد کالج به دلیل درمان سندروم سیندرلا اینکه او یک برنامه ضعیف داده شده است، امیدوار است که دایان متوجه شود و آن را تغییر دهد. اینها الگوهای رفتاری مناسب برای "دختر کوچکی بابا" است تا یک زن آزاد که به طور خودمختار عمل می کند. "دکتر سایمونز چندین دختر بزرگ بابا را به خاطر نداشتنش به ارمغان آورد. متخصصان موفق او اشاره داشتند که در میان بیماران برای کمک به او آمده بودند - زنان در درگیری عمیق نسبت به احساسات خود وابستگی دارند.


منابع :سندروم سیندرلا, سندروم سیندرلا چیست, عکس سندروم سیندرلا , درمان سندروم سیندرلا, بیماری سیندرلا, علت سندروم سیندرلا, تشخیص سندروم سیندرلا, عوامل سندروم سیندرلا,