سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پریود نشدن و راه های درمان با گیاهان دارویی

سندرم تخمدان پلی کیستیک  (PCOS)نیز می تواند باعث  پریود نشدن گردد. احتمال کمی وجود دارد که عقب افتادن دوره به علت این بیماری باشد، اما حدود پنج میلیون زن در ایالات متحده ممکن است تحت تأثیر PCOS قرار داشته باشند. مانند اختلال عملکرد تیروئید،PCOS  می تواند موجب عدم تعادل هورمونی در بدن شما شود و باعث عقب افتادن دوره های شما می شود.


پریود نشدن و راه های درمان با گیاهان دارویی

بعضی از شایع ترین علائم PMS عبارتند از: سرگیجه (درد شکم یا کمر پشت) پف زیر چشم (وقتی شکم شما پف می کند ) برداشتن (گرفتن جوش) سینه های شکم تغذیه خسته از خواب (زمانی که احساسات شما به سرعت تغییر می کنند یا احساس غم، ناراحتی یا اضطراب می کنند) بعضی افراد هر زمان که دوره های خود را دریافت می کنند، PMS را دریافت می کنند. دیگران فقط PMS هر بار یکبار دریافت می کنند. پریود نشدن ممکن است همه یا فقط علائم PMS داشته باشید. و بعضی از مردم PMS را نمی گیرند. در مورد PMS بیشتر بدانید. کرامپ ها یکی از شایع ترین علائم پیش از یا در طول دوره شما هستند. آنها می توانند فوق العاده دردناک باشند، یا فقط کمی آزار دهنده هستند. با مصرف داروهای درد (مثل ایبوپروفن) می توانید از گرفتگی عضلات آرام کنید. همچنین می توانید یک پد حرارتی که در آن درد ایجاد می کند، حمام داغ، ورزش کردن و یا کشش بدن خود نیز داشته باشید. در مورد چگونگی مقابله با گرفتگی های عروق، بیشتر بدانید.


قطع پریود و راه های درمان با گیاهان دارویی

انواع کنترل های زایمان مثل قرص، شات، ایمپلنت و IUD می توانند با PMS و دیگر مشکلات دوره کمک کنند. اگر PMS شما خیلی بد است که در طول دوره خود فعالیت های عادی را سخت انجام دهید، با فردی که به آن اعتماد دارید و یا دکتر خانوادگی خود صحبت کنید صحبت کنید. شما همچنین می توانید از مرکز بهداشتی برنامه ریزی شده والدین خود تماس بگیرید. شما نباید هر ماه رنج بکشید و آنها می توانند به شما کمک کنند علت را پیدا کنید و درمان کنید. قاعدگی چیست؟ قاعدگی - همان طور که دوره شما را می بیند - زمانی است که خون و قطع پریود بافت از رحم شما خارج می شود واژن این معمولا هر ماه اتفاق می افتد. مشکلی با دوره شما؟ پیدا کردن مرکز بهداشت چه چرخه قاعدگی چرخه قاعدگی شما کمک می کند بدن هر ماه برای بارداری آماده شود. اگر باردار نباشید، شما نیز دوره ای خواهید داشت. دوره و دوره قاعدگی شما توسط هورمون هایی نظیر استروژن و پروژسترون کنترل می شود. در اینجا این است که چگونه همه چیز کاهش می یابد: شما دو تخمدان دارید و هر کدام یک تخم مرغ دارند. تخم مرغ فوق العاده کوچک است - بیش از حد کوچک برای دیدن با چشم غیر مسلح.


درمان پریود نشدن و راه های درمان با گیاهان دارویی

در طول چرخه قاعدگی شما، هورمونی تخم مرغ را در تخمدان خود را بالغ - زمانی که یک تخم مرغ بالغ است، بدان معنی است که آن را آماده شده است توسط یک سلول اسپرم تجاوز کند. این هورمون ها همچنین پوشش رحم شما را ضخیم و چروک می کند. بنابراین اگر تخمک شما بارور شود، آن محل خوبی است برای سرزنش و شروع بارداری. این پوشش از بافت و خون ساخته شده است، مانند تقریبا همه چیز در داخل بدن ما. این مقدار زیادی مواد مغذی را برای کمک به حاملگی به وجود می آورد. حدود نیمه از چرخه قاعدگی، هورمون های شما به یکی از تخمدان ها می گویند تا تخمک بالغ را آزاد کنید - این تخمک گذاری است. اکثر افراد وقتی که تخمک گذاری می کنند درمان پریود نشدن احساس نمی کنند، ولی برخی از علائم تخمک گذاری، نفخ، لکه بینی یا درد کمتری در شکم شما هستند که ممکن است فقط در یک طرف احساس کنید. هنگامی که تخمک شما تخمدان را ترک می کند، از طریق یکی از شما لوله های فالوپی نسبت به رحم شما. اگر حاملگی اتفاق نمی افتد، بدن شما به ضخامت در رحم شما نیاز ندارد. پوشش شما از بین می رود و خون، مواد مغذی و بافت از طریق واژن خود از بدن شما جریان می یابد. Voilà، این دوره شماست! اگر باردار شوید، بدن شما نیاز به پوشش دارد -


خطر پریود نشدن و راه های درمان با گیاهان دارویی

به همین دلیل است که دوران بارداری شما متوقف می شود. زمانی که شما دیگر باردار نباشید، دوره شما به عقب برمیگردد. هنگامی که در دوران زندگی شروع و متوقف میشوید، در بعضی مواقع در دوران بلوغ، خون از واژن خود خارج می شود و این اولین دوره شماست. اکثر افراد اولین دوره خود را بین سنین خطر پریود نشدن 12 تا 14 سالگی می گیرند، اما بعضی افراد آنها را زودتر یا بعد از آن می گیرند. هیچ راهی برای دانستن دقیق زمانی که شما آن را دریافت، اما شما ممکن است احساس برخی از علائم PMS (پیوند به بخش PMS) چند روز قبل از این اتفاق می افتد.اگر شما دوره خود را در زمان شما 16 سال نیست، این یک ایده خوب برای بازدید از یک دکتر یا پرستار. بیشتر بدانید که اولین دوره خود را می گیرید. بیشتر افراد در طول 45 تا 55 سالگی خود را متوقف می کنند - این یائسگی است. یائسگی می تواند چند سال طول بکشد و دوره ها معمولا در این زمان به تدریج تغییر می کنند. پس از یائسگی کاملا کامل است، دیگر نمی توانید باردار شوید.


منابع :  پریود نشدن, قطع پریود, درمان پریود نشدن, خطر پریود نشدن, پریود نشدن و حاملگی, عوارض پریود نشدن طولانی مدت, علت پریود نشدن طولانی چیست, درمان گیاهی پریود نشدن,علت پریود نشدن دختر مجرد