سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه با داروهای گیاهی بیماری ریه را درمان کنیم؟

در مورد بیماری ریه  اطلاعات کافی دارید؟ بیماری مزمن ریوی (COPD)یکی از آنهاست. این بیماری که عمدتا شامل برونشیت مزمن و آمفیزم است، شامل انسداد جریان هوا از طریق راه های هوایی و خروج از ریه ها است. COPD معمولا دائمی و پیشرفته است.


بیماری ریه و نحوه درمان با گیاهان دارویی

آنها مطالعه ی همجوشی را انجام دادند که شامل 31333 بیمار مبتلا به آرتریت روماتوئید بود. نتایج: • از بیماران همجنسگرای مبتلا به آرتریت روماتوئید، 2.2? بیماران مبتلا به آرتریت روماتویید داشتند. • بیماران مبتلا به آرتریت روماتوئید که دارای بیماری ریه های درون رگهای بودند، احتمال بیشتری داشتند که مردان مسن تر باشند تشخیص بیماری بینابینی ریه قبل از آرتریت روماتوئید در 14? موارد انجام شده است. در 34? موارد، تشخیص بیماری ریه  بیماری بینابینی ریه طی یک سال، همزمان و یا در اولین یک سال پس از تشخیص آرتریت روماتوئید. • کمخونی ها بیشتر در گروه بیماری های بینابینی مشاهده شد. آنها شامل بیماری های قلبی ایسکمیک، نارسایی احتقانی قلب و دیابت هستند. بیماری ریه، به عنوان نام آن، به همراه آرتریت روماتوئید همراه است. از 1.5 میلیون آمریکایی که مبتلا به آرتریت روماتوئید هستند، تقریبا نیمی از آنها دارای عملکرد ریه غیر طبیعی هستند. تا یک چهارم از آنها ممکن است بیماری ریفویوی ریه ایجاد کند.


عوامل خطر بیماری ریه و نحوه درمان با گیاهان دارویی

علائم نشانه های آرتروز نوعی شامل درد مفاصل، تورم مفصلی، سفتی مفصلی و گره ها است. علائم اضافی مرتبط با بیماری ریه شامل موارد زیر است: درد ضعف نفس کولورکتال هنگامی که به ریه ها با استتوسکوپ گوش می دهد، صداهای تنفسی یا صداهای تنفسی طبیعی را می بیند. صدای تشخیص و درمان برای تشخیص بیماری شامل موارد زیر است: توموگرافی توموگرافی اشعه ایکس قفسه سینه  عوامل خطر بیماری ریه ( سی تی اسکن) قفسه سینه یوکوکاردیوگرام تروازکتسیزر برونکوسکوپی در بیماری ریفویوی ریه، کیسه های هوا یا آلوئول های ریه ها و ساختارهای حمایتی آنها از طریق التهاب آسیب می بینند و منجر به اختلال عملکرد ریه می شوند. در حال حاضر هیچ درمان اثبات شده برای بیماری ریفویم ریه وجود ندارد، اما اغلب توصیه های کورتیکواستروئیدها و سیستم ایمنی بدن توصیه می شود.


بیماری ریوی روماتیسمی و نحوه درمان با گیاهان دارویی

ناهنجاری های ریوی و ریوی همراه با بیماری ریه Rheumatoid. اختلالات ریه و ریوی در ارتباط با بیماری های ریه شامل موارد زیر می باشند: فیبروز پلیرورزنی پلاگرایی فیبروز ریوی Necrobiotic nodulesBronchiolitis obliterans Organizing pneumonia (BOOP ) برونشکتازیس برونشیولیت obliterans پنومونیت بینابینی پرفشاری خون ریوی اختلال بینایی ریه و آرتریت روماتوئید شایعترین بیماری بیماری ریه در آرتریت روماتوئید، بیماری بیماری ریوی روماتیسمی  بینابینی ریه است. بیماران مبتلا به آرتریت روماتوئید شدید بیشتر احتمال دارد مبتلا به بیماری ریه بینابینی مرتبط با آرتریت روماتوئید باشند. گزارش کامل دکتر جفری چپمن از بنیاد کلیولند کلیه جزئیات شیوع، علائم و نشانه ها، تشخیص و درمان بیماری های ریوی بینابینی را نشان می دهد. محققان بالینی میوه معتقد بودند که بیماری ریه می تواند اساسا با سایر انواع بیماری های ریوی متفاوت باشد و احتمالا باید متفاوت با آن رفتار شود.


درمان بیماری انسداد ریه و نحوه درمان با گیاهان دارویی

پیشرفت در تجزیه و تحلیل تصویر کامپیوتری کمک کرده است تا اوایل تشخیص بیماری رماتیسم ریه و درمان آن به شدت به عنوان یک بیماری از سیستم ایمنی بدن. همچنین تحقیقات کلینیک مایو نشان داد فراوانی نوع سلول T که به عنوان سلول T4 شناخته می شود، در نمونه های بافتی ریه بیماری ریه دیده می شود. شایع ترین انواع بیماری های بین التهابی بین التهابی شایع در ناحیه تناسلی بین التهابی و ناهنجاری های درمان بیماری انسداد ریه ناشتا بینابینی هستند. ارائه یکی دیگر از ترکیبات فیبروز ریوی و آمفیزم می باشد. شستشو، عامل خطر شناختی آرتریت روماتوئید، همچنین می تواند نقش مهمی در بیماری های ریه ای در ارتباط با آرتریت روماتوئید همراه با مکانیزم های ژنتیکی و ایمنولوژیک داشته باشد. همچنین پیشنهاد شده است که داروهای آرتریت روماتوئید احتمالا منجر به ایجاد بینابینی ناشی از دارو می شود بیماری ریه در برخی موارد. درمان آرتریت روماتوئید و بیماری ریه متیوترکسات استاندارد درمان طلا برای آرتریت روماتوئید است. اما متوترکسات نیز به عنوان عامل ایجاد کننده در بیماری های بینابینی ریه معرفی شده است.


منابع :  بیماری ریوی, بیماری ریه, عوامل خطر بیماری ریه, بیماری ریوی روماتیسمی, درمان بیماری انسداد ریه, آرتریت روماتوئید, عوارض روماتیسم بر ریه, ارتباط بیماری ریه با آرتریت روماتوئید, تاثیر آرتریت روماتوئید بر ریه, نقش آرتریت روماتوئید در بیماری ریوی