سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عوامل خطر گردن درد کودکان چیست؟

عوامل خطر گردن درد کودکان چیست؟ سفتی و سختی عضله ها یکی دیگر از نشانه های گردن درد است. عضلات گردن سفت هستند و اگر در یک موقعیت طولانی مدت بی حرکت باقی بمانند، شل تر می شوند. سفتی گردن می تواند گردن شما را دردناک کند.


گردن درد کودکان + عوامل خطر آن

Walls-Kaufman در دستورالعمل شرکت قرار دارد ماموریت شورای ملی در عمل کایروپراکتیک، که مأموریت آن را به عنوان هدیه ای مبتنی بر شواهد ارائه می دهد که "به نیازهای مصرف کننده پاسخ می دهد و با عمل جراحی زیبایی دنیای واقعی سازگار است." گردن درد کودکان شواهد اثربخشی دستکاری کیهان شناسی غیرقابل حل است بخشی به دلیل کمبود مطالعات بزرگ و دقیق طراحی شده است. برخی مطالعات نشان می دهد که دستکاری ستون فقرات ممکن است برای کاهش فشار خون مفید باشد، با برخی از سردرد، کمک به نوزادان کولیک، محدود کردن میگرن، کاهش برخی از انواع کمر درد مفید باشد. دیگران، با این حال، نگرانی خاصی در مورد مسیرهای ناگهانی قوی استفاده شده در دستکاری گردن رحم و احتمال این که آنها ممکن است آسیب کاروتید یا مهره ای را که منجر به مغز می شوند، پاره کنند.


گردن درد بعد از خواب + عوامل خطر آن

برای بسیاری، دستکاری ها امداد رسانی را فراهم می کنند. اما یکی از تکنیک های استفاده از کیهان شناسی، استفاده از دستکاری گردن گردن یا "شکستن گردن"، نگرانی هایی را مبنی بر اینکه این می تواند باعث آسیب جدی شود، ابراز کرده است. "من از هواپیما از گلوله در سومالی پریدم"، هارن کپلن 47 ساله بازنشسته از ارتش نه سال پیش به عنوان گردن درد بعد از خواب سرهنگ دوم. "کیست که می دانست که خطرناک ترین مکان من قرار دادن من در یک میز کاردگر است؟" Neck and spineDavid Walls-Kaufman، یک متخصص جراحی ناحیه ای که بیش از 30 سال تمرین کرده است، گفت: هر بیمار با "دو عصب عصبی" زمینه های مشکل: گردن و ستون فقرات. او گفت: «مهم است که اگر بخواهیم مشکلاتشان را درمان کنیم، روی گردن کار می کنیم.


درمان خانگی گردن درد + عوامل خطر آن

هنگامی که دچار سرگیجه شدید، دچار سرگیجه می شوید، حرکت. به Beliveau رفته به بیمارستان، شنت وارد شده برای تسکین فشار ناشی از تورم در مغز او. زن آشوب رنج می برد و یک سری سکته مغزی ایجاد می کند و امروز، هشت سال بعد، مادر 41 ساله سه ساله از سرگیجه دائمی رنج می برد. الیزابت هارن کاپلان می دانست که او بعد از یک مدیکر درمان خانگی گردن درد در اوکلاهامای شهر دست و پنجه نرم می کند. اتاق تاریک شد و او سرگیجه را احساس کرد. به دلیل سالهای خدمتش به عنوان یک متخصص مبارزه در کوزوو و سومالی، او می دانست که چه اتفاقی می افتد و فریاد می زند: "متوقف کردن. من یک سکته دارم. "بیش از یک دهه بعد، او در چشم چپ خود نابینا است و به علت فلج یک طرف گلویش، بدون بلعیدن مشکل است. تقریبا 20 میلیون آمریکایی هر سال از هیپراکاتور بازدید می کنند. انجمن کایروپراکتیک، به دنبال کمک از درد پشت، درد گردن، سردرد، مشکلات سینوسی، زنگ در گوش و بیشتر.


قرص گردن درد + عوامل خطر آن

همچنین مراقبت های پزشکی ضروری نیز باید مورد توجه قرار گیرد، زمانی که آسیب باعث درد در گردن می شود که سینه ها و پاها را منتشر می کند. درد یا بی حسی در آغوش یا پاها شما باعث ضعف در دست و پا می شود بدون درد گردن قابل توجه همچنین باید مورد ارزیابی قرار گیرد.اگر آسیب نداشته باشید، وقتی که درد گردن به درد شما می خورد، باید مراقبت های پزشکی را دنبال کنید: پیوسته و پایدار با درد همراه با درد و سوزش سینه یا پاها همراه با سردرد، قرص گردن درد بی حسی، سوزن شدن یا ضعف. بسیاری از بیماران مراقب ارتوپدی مراقبت از گردن هستند درد به دلیل اینکه متخصصان ارتوپدی برای تشخیص، درمان و کمک به پیشگیری از مشکلات عضلات، استخوان ها، مفاصل، رباط ها و تاندون ها آموزش دیده اند. اگر چه بعضی از متخصصان ارتوپدی محدوده فعالیتهای خود را در زمینه های خاصی از سیستم اسکلتی عضلانی محدود می کنند، اغلب انواع مختلفی از بیماری ها، جراحات و سایر شرایط را شامل می شوند، از جمله درد گردن.


منابع : گردن درد کودکان, گردن درد بعد از خواب, درمان خانگی گردن درد, قرص گردن درد, درمان گیاهی گردن درد, گردن درد عصبی چیست, گردن درد عصبی, علت گردن درد ناگهانی, پماد برای گردن درد