سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیا میتوان با طب سوزنی کم شدن خونریزی قاعدگی را درمان کرد؟

آیا میتوان با طب سوزنی کم شدن خونریزی قاعدگی را درمان کرد؟ منوراژی بر عکس، زیاد شدن خونریزی است. در حال حاضر هیچ راهی برای جلوگیری از تعداد زیادی از علل ایجاد منوراژی وجود ندارد. احتمال ابتلا به بیماری التهابی لگنی که عامل خطر شناخته شده برای منوراژی است، می تواند با اجتناب از مقاربت جنسی و فعالیت های دیگر که باعث عفونت می شود، کاهش یابد.


کم شدن خونریزی قاعدگی + درمان با طب سوزنی

میانگین چرخه زمانی که از روز اول یک سیکل به روز اول چرخه بعدی شمارش می شود 28 روز طول می کشد. هشتاد درصد سیکلها طی 21 تا 45 روز رخ می دهد. به طور معمول چرخه دو تا هفت روز طول خواهد کشید. اطمینان حاصل کنید که به دنبال موارد زیر باشید: جریان سنگین (نیاز به تغییر یک پد یا تامپون پد یک تا دو ساعت) یا خونریزی غیرطبیعی که بیش از هفت روز روزانه کمتر از 21 روز یا بیشتر از 38 روز بین دو کم شدن خونریزی قاعدگی دوره سقط یا بین دوره های از دست رفته به عنوان این می تواند یک نشانه اولیه از حاملگی باشد یا ممکن است ناشی از سندرم تخمدان پلی کیستیک (PCOS) باشد، به خصوص اگر دوره های از دست رفته همراه با رشد بیش از حد مو، افزایش وزن و کلسترول بالا باشد. برخی از اختلالات در طول سال های باروری ممکن است شامل پولیپ، فیبروئیدها و همچنین کمخونی (کمبود تخمک)، اندومتریوز (رشد بافت اندومتر در خارج از رحم) و غیر معمول تومور / رشد.


راهی برای زیاد شدن خونریزی قاعدگی + درمان با طب سوزنی

خونریزی نیز می تواند یک نشانه باشد عفونت مانند آندومتریت (عفونت رحم داخلی) یا بیماری التهابی لگنی. به یاد داشته باشید که تمام خونریزی و بی نظمی نادیده گرفته نمی شود. به عنوان مثال، با خونریزی نامنظم با روش های پیشگیری از بارداری بسیار معمول است. استرس و مسائل راهی برای زیاد شدن خونریزی قاعدگی دیگر همچنین می تواند از زمان به زمان تغییرات در چرخه شما را ایجاد کند. همچنین بسیاری از زنان در دهه های 20 و 30 تجربه درد زایمان قاعدگی را تجربه می کنند. شما می توانید گرفتگی های عضلانی را با داروهای ضد درد و یا بالابر های حرارتی درمان کنید. در اواخر دهه های 30 و 40، میانگین سن یائسگی (12 ماه بدون چرخه) 51 تا 52 است.


علت کوتاه شدن دوره پریود + درمان با طب سوزنی

با این وجود، ممکن است بعضی از زنان در معرض ابتلا به یائسگی باشند. در طول ده سال قبل از یائسگی، بسیاری از زنان اغلب تغییرات در دوره هایشان را تجربه می کنند. زنان در اواخر 30 سالگی و 40 سالگی دارای چرخه کوتاهتر با خونریزی سنگین هستند. آنها همچنین ممکن است علت کوتاه شدن دوره پریود علائم یائسگی متناوب مانند چراغ های گرم و عرق شبانه داشته باشند. در طول این مدت، شما همچنین می توانید برخی از تغییرات در تعداد روزهای خونریزی یا مقدار جریان را انتظار داشته باشید. برخی از چرخه ها ممکن است از بین بروند و سپس یک چرخه سنگین را دنبال کنند.


درمان خونریزی کم در دوران قاعدگی + درمان با طب سوزنی

برای موارد مشابهی که در بالا ذکر شد، همچنین توجه کنید: خونریزی شدید همراه با خشکی پوست، ریزش مو و متابولیسم آهسته، زیرا این می تواند مسائل مربوط به تریروئید را بین دوره ها یا بعد از رابطه جنسی نشان دهد. به یاد داشته باشید بدن شما بهترین را می داند. اگر چیزی به شما حق درمان خونریزی کم در دوران قاعدگی نداشته باشد، برای تعیین مسیر مناسب با ارائه دهنده خود تماس بگیرید. مشاهده کردن ارائه دهنده شما برای یک فیزیکی سالانه، فرصتی عالی برای شما در مورد هر گونه تغییرات چرخه و بدن است. چرخه معاینه: طبیعی است که چرخه قاعدگی شما چقدر می تواند درمورد سلامت شما سخن بگوید. درک اینکه چگونه شروع به ردیابی چرخه قاعدگی خود و آنچه در مورد ناهنجاری ها انجام دهید، با کارکنان درمانگاه Mayo می دانید زمانی که آخرین دوره قاعدگی شما آغاز می شود یا چه مدت طول می کشد؟ اگر نه، ممکن است زمان شروع توجه باشد.


درمان خونریزی کم قاعدگی + درمان با طب سوزنی

ردیابی چرخه های قاعدگی می تواند به شما در درک عادات طبیعی شما، تخمک گذاری زمان و شناسایی تغییرات مهم مانند دوره ای از دست رفته یا خونریزی غیر قابل پیش بینی قاعدگی کمک کند. در حالی که بی نظمی های قاعدگی معمولا جدی نیستند، گاهی اوقات آنها می توانند مشکلات سلامتی درمان خونریزی کم قاعدگی را نشانه بگیرند. چرخه قاعدگی چیست؟ چرخه قاعدگی مجموعه ای ماهانه از تغییرات بدن است که بدن زن برای آمادگی برای بارداری می رود. هر ماه یکی از تخمدانها تخمک را آزاد می کند - فرایندی به نام تخمک گذاری است. در همان زمان، تغییرات هورمونی رحم را برای بارداری آماده می کند. اگر تخمک گذاری اتفاق می افتد و تخمک بارور نمی شود، رحم رحم از طریق مهبل واژگون می شود. این یک دوره قاعدگی است. طبیعی است؟


منابع : کم شدن خونریزی قاعدگی, راهی برای زیاد شدن خونریزی قاعدگی, علت کوتاه شدن دوره پریود, درمان خونریزی کم در دوران قاعدگی, درمان خونریزی کم قاعدگی, علت قطع شدن پریود در روز سوم, درمان کم آمدن پریود, خونریزی سیاه پریود, چرا خونریزی پریودم کم شده