سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پره اکلامپسی و خطرات ناشی از آن

سن مادر نیز یکی از عواملی است که در پره اکلامپسی نقش دارد، در حالی که زنان باردار بالای 40 سال بیشتر در معرض خطر هستند. طبق گزارش انجمن آمریکایی پزشکی باروری، استفاده از تکنیک های کمک (مانند IVF) در طول فرآیند، می تواند احتمال ابتلا به فشار خون بالا را در یک زن باردار افزایش دهد.


پره اکلامپسی و خطرات ناشی از آن

ارائه دهنده توصیه می کند: پزشک مکرر برای اطمینان از اینکه شما و کودک شما به خوبی انجام می شود، به پزشک مراجعه می کنند. داروها برای کاهش فشار خون (گاهی اوقات). شدت پره اکلامپسی ممکن است به سرعت تغییر کند، بنابراین شما باید مراقب باشید. استراحت کامل تخت دیگر توصیه نمی شود. گاهی اوقات یک زن باردار با پره اکلامپسی در بیمارستان بستری می شود. این اجازه می دهد تا پره اکلامپسی سلام تیم مراقبت های ویژه مراقبت از کودک و مادر را بیشتر نزدیک. درمان در بیمارستان ممکن است عبارتند از: نظارت نزدیک مادر و babyMedicines برای کنترل فشار خون و جلوگیری از تشنج و سایر عوارض تزریق استروئید برای بارداری زیر 34 هفته بارداری برای کمک به سرعت بخشیدن به توسعه ریه های کودک شما و ارائه دهنده شما همچنان به بحث در مورد امن ترین زمان برای تحویل نوزاد خود را، با توجه به: چگونه به شما نزدیک به تاریخ شما است. شدت پره اکلامپسی. پره اکلامپسی دارای بسیاری از عوارض شدید است که می تواند به مادر آسیب برساند.


بالا رفتن فشار خون در بارداری و خطرات ناشی از آن

این ممکن است نشان دهد: پروتئین در ادرار (پروتئینوری) آنزیم های کبدی بالاتر از حد نرمال تعداد پلاکت که سطوح پایین کراتینین بالاتر از حد نرمال در خون شماست نیز انجام خواهد شد تا ببینید: چطور لخته های خون شما چقدر مراقب سلامت کودک هستند. نتایج حاملگی اولتراسوند، تست بدون استرس و سایر آزمایش ها به ارائه کننده خدمات شما کمک می کند تا تصمیم بگیرید که آیا نوزاد شما نیاز به زایمان دارد یا خیر. زنان مبتلا به فشار خون پایین در ابتدای بارداری خود، پس از افزایش قابل توجهی از فشار خون باید تماشا کنند نزدیک بالا رفتن فشار خون در بارداری شدن به علائم دیگر پره اکلامپسی. درمان پره اکلامپسی اغلب پس از تولد نوزاد و جفت زودرس حل می شود. با این حال، ممکن است پس از زایمان باقی بماند یا حتی شروع شود. اغلب اغلب، در 37 هفته، کودک شما به اندازه کافی برای سلامت خارج از رحم ایجاد می شود. به عنوان یک نتیجه، ارائه دهنده شما احتمالا می خواهد نوزاد شما را تحویل دهد، بنابراین پره اکلامپسی بدتر شدن. ممکن است داروها برای کمک به کارکردن به شما کمک کنند یا شما ممکن است به بخش C نیاز داشته باشید. اگر کودک شما به طور کامل توسعه نیافته و پره اکلامپسی ملایم داشته باشد، تا زمانی که نوزاد شما بالغ شده باشد، این بیماری اغلب می تواند در خانه مدیریت شود.


پرفشاری خون در بارداری و خطرات ناشی از آن

این پره اکلامپسی پس از زایمان خطر مرگ و میر بیشتری دارد. اگر علائم پره اکلامپسی را متوجه شوید، از ارائه دهنده خدمات درمانی خود مطلع شوید. اگر پره اکلامپسی دارید، بیشتر احتمال دارد دوباره آن را در دوران بارداری دیگر مشاهده کنید. در اغلب موارد، آن را به عنوان شدید به عنوان اولین بار نیست.اگر فشار خون بالا در طول بیش از یک بارداری داشته باشد، شما بیشتر احتمال دارد که فشار خون بالا زمانی که شما پرفشاری خون در بارداری بزرگتر می شود. عوارض احتمالی، اما عواقب فوری شدید برای مادر می تواند شامل موارد زیر است: مشکلات خونریزی سیزر (اکلمپسی) عقب ماندگی رشد جنین جداسازی زودرس جفت از رحم قبل از تولد کودک ناشی از سقط جنین استروک دایات (به ندرت) سابقه پره اکلامپسی باعث می شود یک زن خطر بیشتری برای مشکلات آینده داشته باشد مانند: بیماری قلبی دیابت بیماری کلیوی هنگام تماس با یک پزشک حرفه ای پزشکی، اگر حاملگی یا پس از زایمان علائم پره اکلامپسی داشته باشد، در اختیار شما قرار می دهد. پیشگیری هیچ راه حلی برای جلوگیری از پره اکلامپسی وجود ندارد


عوارض پره اکلامپسی و خطرات ناشی از آن

چقدر کودک در رحم انجام می شود. اگر علائم پره اکلامپسی شدید باشد، کودک باید تحویل شود. این موارد عبارتند از: تست هایی که نشان می دهد کودک شما به خوبی رشد نمی کند یا به اندازه کافی خون و اکسیژن دریافت نمی کند. تعداد پایین فشار خون شما بیش از 110 میلی متر جیوه یا بیش از 100 میلی متر جیوه به طور مداوم در طول یک دوره 24 ساعته است. کبد غیر طبیعی نتایج تست عملکرد. هرگونه سردرد. درد در عوارض پره اکلامپسی ناحیه شکم (شکم). ایجاد یا تغییر در عملکرد ذهنی (اکلامپسی). ایجاد فلوئید در ریه های مادر. سندرم HELLP (نادر). شمارش پلاکتها و یا خونریزی. خروجی ادرار، پروتئین در ادرار و علائم دیگر که کلیه شما به درستی کار نمی کند. چشم انداز (پیش آگهی) علائم و نشانه های پره اکلامپسی اغلب در عرض 6 هفته پس از زایمان از بین می روند. با این حال، فشار خون بالا گاهی اوقات بدتر می شود چند روز اول بعد از زایمان. شما هنوز در معرض خطر پره اکلامپسی هستید تا 6 هفته پس از زایمان.


منابع : پره اکلامپسی, بالا رفتن فشار خون در بارداری, پرفشاری خون در بارداری, عوارض پره اکلامپسی, تفاوت اکلامپسی و پره اکلامپسی, پره اکلامپسی چیست, راههای پیشگیری از پره اکلامپسی, تعریف اکلامپسی