سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سندرم تونل کارپال و درمان با طب سنتی

استفاده از اسپیلنت یکی دیگر از راه های درمان سندرم تونل کارپال  می باشد. یک پاشنه مچ دست چیزی است که در دست خود قرار می دهید تا مچ دست شما را راست حفظ کند. این کمک می کند تا فشار عصب را از بین ببرید. با ما همراه باشید تا در این مورد بیشتر بدانید.


سندرم تونل کارپال و درمان با طب سنتی

انتشار جراحی تونل کارپال یکی از رایج ترین روش های جراحی در ایالات متحده است. به طور کلی، جراحی شامل قطع یک رباط در اطراف مچ دست برای کاهش فشار عصب مدیا است. جراحی معمولا تحت بیهوشی محلی یا منطقه ای انجام می شود (شامل برخی از آرام بخش) و نیازی به گذراندن یک شبانه بیمارستان نیست. بسیاری از مردم نیاز به عمل جراحی در هر دو دست دارند. در حالی که تمام عمل جراحی تونل کارپال سندرم تونل کارپال شامل برش رباط می باشد تا فشار عصب را کاهش دهد، دو روش متفاوت برای جراحی استفاده می شود. جراحی باز کردن آزاد، روش سنتی استفاده شده برای اصلاح سندرم تونل کارپال، شامل برش تا 2 اینچ در مچ دست و سپس برش رباط صاف برای تونل کارپال بزرگ می شود. این روش معمولا تحت بیهوشی موضعی به صورت سرپایی انجام می شود، مگر اینکه شرایط پزشکی غیرمعمول وجود داشته باشد.


ورزش برای سندرم تونل کارپال و درمان با طب سنتی

جراحی آندوسکوپی ممکن است باعث بهبودی عملکردی سریع تر و کمتر ناراحتی پس از عمل نسبت به عمل جراحی آزاد باز شود، اما ممکن است خطر بیشتری برای عوارض و نیاز به جراحی اضافی جراح باعث می شود یک یا دو برش (حدود ½ اینچ) در مچ دست و کف دست، یک دوربین متصل به لوله قرار داده شود، عصب، رباط و تاندون را در یک مانیتور مشاهده می کند، و رباط مچ دست (بافتی که مفاصل با هم با یک چاقوی ورزش برای سندرم تونل کارپال کوچک که از طریق لوله قرار داده شده است. بعد از جراحی، کلیه ها معمولا با هم رشد می کنند و فضای بیشتری نسبت به قبل دارند. اگر چه علائم بلافاصله پس از جراحی از بین می رود، بهبود کامل جراحی تونل کارپال می تواند چند ماه طول بکشد. تقریبا همیشه از دست دادن قدرت است که در طول زمان بهبود می یابد. بعضی از افراد ممکن است عفونت، آسیب عصبی، سختی و درد در ناخن ایجاد کنند. اکثر مردم نیاز دارند تا چندین هفته بعد از عمل جراحی تغییر کنند و بعضی از افراد ممکن است نیاز به تنظیم وظایف شغلی یا حتی تغییر شغل پس از بهبودی از عمل جراحی داشته باشند. اگرچه عود سندرم تونل کارپ پس از درمان نادر است، کمتر از نیمی از افراد دست خود را گزارش می دهند (ها) پس از جراحی کاملا طبیعی است.


سندرم تونل کارپال در بارداری و درمان با طب سنتی

برخی از بیحسی یا ضعف باقی مانده معمول است. چگونه می توان سندروم تونل کارپ را جلوگیری کرد؟ در محل کار، کارکنان می توانند آمادگی خود را در محل کار انجام دهند، تمرینات کششی را انجام می دهند، مکافات مکرر استراحت می کنند، و موقعیت مچ دست را درست می کنند. دستکش های انگشتی دست می تواند به حفظ دست و انعطاف پذیری کمک کند. ایستگاه های کاری، ابزار و ابزار دستی و وظایف را می توان سندرم تونل کارپال در بارداری دوباره طراحی کرد تا مچ دست کارگر را قادر سازد که موقعیت طبیعی خود را در طول کار حفظ کند. شغل ها می تواند در میان کارگران چرخش یابد. کارفرمایان می توانند برنامه های ارگونومی، روند تطبیق شرایط محیط کاری و خواسته های شغلی را به توانایی های کارگران توسعه دهند. با این حال، تحقیق به طور قطعی نشان داده است که این تغییرات در محل کار مانع از وقوع سندرم تونل کارپال می شود. چه تحقیقاتی انجام شده است؟


سندرم تونل کارپال پا و درمان با طب سنتی

ماموریت موسسه ملی اختلالات عصبی و سکته مغزی (NINDS) به دنبال شناخت بنیادی مغز و سیستم عصبی است و استفاده از آن دانش برای کاهش بار بیماری بیماری های عصبی. NINDS جزء مؤسسه ملی بهداشت است (NIH)، مدافع اصلی تحقیقات زیست پزشکی در جهان است. دانشمندان تحت حمایت NINDS در حال بررسی عوامل موثر بر آسیب عصب پیشرونده و آسیب اعصاب به علایم درد، بی حسی و از سندرم تونل کارپال پا دست دادن عملکرد. محققان همچنین بررسی تنش های بیومکانیکی که به آسیب عصبی مسئول نشانه های سندرم تونل کارپ کمک می کنند تا بهتر درک، درمان و پیشگیری از این بیماری را تجربه کنند. محققان با محاسبه فشارهای بیومکانیکی متمایز از ساختارهای مایع و تشریحی، پیدا کردن راه هایی برای محدود کردن یا جلوگیری از CTS در محل کار و کاهش سایر بیماری های شغلی هزینه و غیرفعال هستند.


منابع: سندرم تونل کارپال, ورزش برای سندرم تونل کارپال, سندرم تونل کارپال در بارداری, سندرم تونل کارپال پا, درمان سندرم تونل کارپال در طب سنتی, سندرم تونل کارپال بازو, عمل جراحی سندرم تونل کارپال, مچ بند طبی برای سندرم تونل کارپال