سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه با ساس مبارزه کنیم؟ + بررسی نحوه درمان نیش ساس

اگر شک کرده اید که درون خانه شما ساس وجود دارد باید مراحل زیر را انجام دهید تا مطمئن شوید که لکه های قرمزی که روی پوستتان ایجاد شده است ناشی از نیش حشره ساس می باشد. در ابتدا باید ملحفه پشتی و تشک خود را به دقت نگاه کنید و ببینید که آیا لکه های قهوه ای رنگی بر روی آن دیده می شود یا خیر. آیا چیزی شبیه به پوست انداختن حشره می بینید؟ اگر این نشانه ها را دیدید شما حتما در خانه خود ساس دارید. لینک هایی که به درد شما می خورد: ساس چیست


درمان ساس


سم ساس


ساس


حشره ساس


ساس و نحوه مبارزه با آن

بسیاری از حشرات زیادی هستند که ارزش پول دارند. برای مثال، کار گرده افشانی که توسط حشرات به صورت رایگان انجام می شود، سالانه به میلیاردها دلار می رسد. در مورد هزینه های عسل فکر کنید این زنبورها ارزش پول زیادی دارند. ساس و حشرات مانند حشرات دعا و یا سوسک های خرچنگ با خوشحالی مراقبت از خوردن حشرات مضر، صرفه جویی در پول است که می تواند برای آفت کش ها صرف شود. همچنین موش های ابریشمی وجود دارد که ابریشم، حشراتی تولید شلاک و برخی حشرات را تهیه می کنند که خورده می شوند! اطمینان حاصل کنید که شهرت چندین حشره مضر را اجازه نمی دهد که از همه ی چیزهای خوب متوجه شوید.


حشره ساس و نحوه مبارزه با آن

در Book Butts by Bernard Klaustnizer، سوسک نامیده می شود سوسک طولانی ساحلی جنوب (Tytanus giganteus) که اندازه گیری 25 سانتی متر است! سنگین ترین حشره احتمالا سوسول گولیته آفریقایی (Megasoma elephas) ??است  حشره ساس که وزن آن به 3.4 اونس می رسد. و طولانی ترین حشره یک حشره بزرگ حشرات است (Pharnacia serritypes). زنان می توانند طول بیش از 36 سانتی متر داشته باشند !!


ساس چیست و نحوه مبارزه با آن

اشکال نوع خاصی از حشره است. برخی از نمونه هایی که ممکن است با آن آشنایی کنید عبارتند از: اشکال جعبه ای، اشکال شیرینی، اشکال قاتل، و اشکال دردناک. اشکالات واقعی دارای یک استایل (دهان شبیه ی کاه) هستند که برای خوردن آب گیاه از گیاهان استفاده می کنند. اشکالات قاتل از شیوه های خود برای خوردن خون از حشرات دیگر استفاده می کنند. ساس چیست بال های جلو اشکالات واقعی ضخیم و رنگی هستند که در نزدیکی جایی قرار دارند که به بدن حشرات متصل هستند و نسبت به انتهای بال ها واضح تر و ضخیم تر است. بالهای بالایی معمولا واضح و زیر بال های جلو هستند.


درمان ساس و نحوه مبارزه با آن

این که آیا شما در آب، در یک مسیر کوهستانی یا در حیاط خلوت خود هستید، حیات وحش که در آن قرار دارید، راهی برای محافظت از خود و قلمرو خود دارید. حشرات مانند زنبورها، مورچه ها، کک ها، مگس ها، پشه ها، زنبورها و انگور ممکن است گاز بگیرند یا خارش کنند. درمان ساس گزش پشه یک نیش پشه یک ضربه کوچک، گرد و پف است که به زودی پس از ضرب و شتم ظاهر می شود سر و صدا تبدیل خواهد شد قرمز، سخت، تورم و خارش شما ممکن است چندین نیش در یک منطقه داشته باشید


سم ساس و نحوه مبارزه با آن

تماس اولیه یک گزش ممکن است دردناک باشد. این اغلب به دنبال یک واکنش آلرژیک به زهر به پوست شما از طریق دهان حنجره یا نیشکر است. اکثر نیش ها و زخم ها چیزی بیش از ناراحتی جزئی نیستند، اما برخی از مواجهه ها می توانند کشنده باشند، سم ساس به ویژه اگر آلرژی شدید به سم حشرات داشته باشید. پیشگیری بهترین دارو است، بدین معنی که شناختن و جلوگیری از گزش و گزیدن حشرات و حیوانات بهترین راه برای حفظ ایمنی است.


منابع : ساس از چی بدش میاد ، ریشه کنی ساس ، از بین بردن ساس ، سم ساس ، درمان ساس ، ساس چیست ، حشره ساس ، ساس ،