سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در مورد بیماری قلبی نوزادان چقدر اطلاعات دارید؟

در مورد بیماری قلبی نوزادان چقدر اطلاعات دارید؟ آیا شنیدن صدای اضافی در قلب نشانه بیماری است؟ اگر بیش از 140 ضربه در دقیقه باشد، شما یک دختر دارید. اگر زیر 140 ضربه در دقیقه باشد، شما یک پسر دارید. حقیقت این است که قلب کودک شما احتمالا در حدود 6 هفته بعد از بارداری شما شروع به تپش می کند. لینک ها و سایت هایی که می تواند در این راستا به شما کمک کنند:


بیماری قلبی نوزادان


درمان بیماری قلبی نوزادان


بزرگی قلب نوزاد


نارسایی قلبی در نوزادان


بیماری قلبی نوزادان چیست؟

بشویید، و به طور مرتب دندان های خود را بشویید تا به خوبی خود را حفظ کنید. همچنین، به طور منظم بررسی های پزشکی انجام دهید. تشخیص زودهنگام و درمان می تواند مرحله ای را برای یک زندگی سالم از سلامت قلب بهتر تنظیم کند. نسخه برداری و پشتیبانی ممکن است احساس ناراحتی، ناراحتی یا غرق شدن در هنگام یادگیری شما یا فرد مورد علاقه خود را داشته باشد. خوشبختانه، راه هایی برای مقابله با بیماری قلبی نوزادان بیماری قلبی وجود دارد و یا وضعیت شما بهبود می یابد. اینها عبارتند از: توانبخشی قلب. برای افراد مبتلا به بیماری قلبی عروقی که باعث حمله قلب یا جراحی برای اصلاح شده اند، توانبخشی قلبی اغلب به عنوان راهی برای بهبود درمان و بهبود سرعت توصیه می شود. توانبخشی قلب شامل سطوح ورزش تحت نظارت، مشاوره تغذیه، حمایت احساسی، و پشتیبانی و آموزش در مورد تغییرات شیوه زندگی برای کاهش خطر ابتلا به مشکلات قلبی است. گروه های پشتیبانی. صحبت کردن با دوستان و خانواده.  


درمان بیماری قلبی نوزادان چیست؟

برای پشتیبانی ضروری است، اما اگر به کمک بیشتری نیاز دارید، با پزشک خود درباره پیوستن به یک گروه پشتیبانی صحبت کنید. شما ممکن است دریابید که صحبت کردن در مورد نگرانی های شما با دیگران که با مشکلات مشابه می تواند کمک کند. ادامه بررسی های پزشکی. اگر یک بیماری قلبی عود کننده یا مزمن دارید، به طور منظم با پزشک خود مشورت کنید تا اطمینان حاصل کنید که وضعیت قلبتان را به درستی مدیریت می کنید. پیشگیری از قرار گرفتن در معرض شما. برخی از انواع بیماری های قلبی بدون قرار ملاقات کشف می شوند - درمان بیماری قلبی نوزادان مثلا اگر یک کودک زودرس با نقص قلب جدی، پس از تولد، تشخیص داده خواهد شد. در موارد دیگر، بیماری قلبی شما ممکن است در شرایط اضطراری مانند حمله قلبی تشخیص داده شود. اگر فکر می کنید که بیماری قلبی دارید یا به دلیل سابقه خانوادگی خود در معرض خطر بیماری قلبی هستید، به دکتر خانوادگی خود مراجعه کنید.


بزرگی قلب نوزاد چیست؟

قلب (متخصص قلب) مراجعه کنید. برای اطالعات بعضی از آنها اطلاعاتی وجود دارد شما برای قرار ملاقات خود آماده می شوید. شما می توانید از محدودیت های قبل از قرار ملاقات مطلع شوید. هنگامی که قرار ملاقات می کنید، بپرسید که آیا پیش از آن شما نیاز به انجام هر کاری دارید، مانند رژیم غذایی خود را محدود کنید. برای مثال ممکن است قبل از آزمایش کلسترول، سریعا نیاز به سرعت داشته باشید. از جمله مواردی که ممکن است به بیماری قلبی مرتبط نباشید، از جمله مواردی که به نظر می رسد مربوط به بیماری قلبی است را بیابید. اطلاعات بزرگی قلب نوزاد کلیدی شخصی - شامل سابقه خانوادگی بیماری های قلبی، سکته مغزی، فشار خون بالا یا دیابت - و فشارهای عمده یا تغییرات اخیر زندگی. یک لیست از داروها، ویتامین ها یا مکمل هایی که مصرف می کنید را ایجاد کنید. در صورت امکان، با یک نفر همراه شوید. کسی که همراه شما است، می تواند به شما در یادآوری اطلاعاتی که داده اید کمک کند.


نارسایی قلبی در نوزادان چیست؟

بحث در مورد رژیم غذایی و عادات سیگار کشیدن و ورزش باشید. اگر قبلا رژیم یا ورزش معمولی را دنبال نکنید، با پزشک خود درباره شروع به کار صحبت کنید. سؤالاتی را مطرح کنید تا از پزشک خود بپرسید. برای بیماری قلبی، بعضی از سوالات اساسی برای درخواست پزشک شما عبارتند از: احتمالا منجر به علائم یا بیماری من می شود علل احتمالی دیگر علائم یا بیماری من چه آزمایشاتی نیاز دارم بهترین درمان چه غذاهایی نارسایی قلبی در نوزادان باید بخورم یا اجتناب کنم چه میزان فعالیت بدنی مناسب است؟ چقدر باید برای بیماری قلبی تجدید نظر کنم؟ به عنوان مثال، چقدر به آزمایش کلسترول نیاز دارم؟ جایگزین روش اولیه ای که پیشنهاد می کنید چیست؟ من دیگر شرایط سلامتی دارم. چگونه می توانم آنها را مدیریت کنم؟ آیا محدودیت هایی وجود دارد که باید پیگیری کنم؟ آیا باید یک متخصص را ببینم آیا جایگزین عمومی برای داروهایی است که شما تجویز می کنید؟ آیا بروشور یا مواد دیگری وجود دارد که می.


منابع: بیماری قلبی نوزادان, درمان بیماری قلبی نوزادان, بزرگی قلب نوزاد, نارسایی قلبی در نوزادان, درمان نارسایی قلبی در نوزادان, علائم بیماری قلبی مادرزادی در نوزادان, سوراخ قلب نوزاد, انواع بیماری مادرزادی قلب, صدای اضافه در قلب نوزاد, رگ اضافه در قلب نوزادان