سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درمان میخچه پا در مبتلایان به دیابت

آیا می دانید که علت بوجود آمدن میخچه پا چیست؟ میتوان گفت که اصلی ترین علت میخچه ، پوشیدن کفش نامناسب است. افرادی که بدون جوراب، کفش می پوشند بیشتر احتمال دارد که به میخچه مبتلا شوند. گاهی فرد به دلیل اینکه بد راه می رود به این عارضه مبتلا می شود. افرادی که فعالیت های شدید ورزشی می کنند خیلی باید مراقب باشند. در این مقاله از های دکتر با ما همراه باشید تا به بررسی کامل این موضوع بپردازیم.

لینک هایی که به درد شما می خورد:

میخچه پا


میخچه


درمان میخچه


درمان میخچه پا


میخچه پا در دیابتی ها

بسیاری از بیماری های سیستمیک مانند دیابت، لوپوس، نقرس و آرتریت روماتوئید می توانند درد پا را افزایش دهند. آرتریت روماتوئید می تواند التهاب دردناکی در مفاصل پا ایجاد کند، همراه با تغییرات هماهنگی که منجر به ناهنجاری های پا می شود.  میخچه پا ناهنجاری ها، از قبیل ائتلاف ترسال، واروس کلساینال، کلرید والگوس، bunions، انگشتان پا، انگشتان پا، چکمه ها و استخوان ها، علل شایع درد پا هستند. اختلالات بیومکانیک از تنگی عضلات و تاندونها یا سفتی، تپه فیت یا پاهای انقباضی بالا اغلب منجر به عدم تعادل عضلات، تغییر شکل و درد پا می شود.


میخچه در مبتلایان به آرتریت

uma به استخوان ها، عضلات و رباط ها می تواند باعث افزایش استخوان اضافی به نام اسپورها یا اگزوستوز شود. درمان طولانی مدت بسیاری از درد پا می تواند منجر به عوارض، درد مزمن درازمدت، ناتوانی و آرتریت در ناحیه آسیب دیده شود. میخچه بازیکن بعد از صدمه زدن به پای پیاده شدن، کمک می کند تا از زمین خارج شود. چه علائم و نشانه های دیگری ممکن است درد پا را همراه داشته باشد؟ نظرات خوانندگان 8 StoryPain به اشتراک گذاشتن و حساسیت نقطه شاخص های فوری است که چیزی در یک منطقه خاص اشتباه است.


میخچه و شستگی آشیل

تروما از یک آسیب حاد یا از آسیب تکراری تجمعی، علل بسیار رایج درد پا است. یک مثال از این صدمات، تاندونیت یا شکستگی آشیل است. تاندون می تواند از آسیب ناگهانی و ناگهانی پاره شود و یا می تواند باعث التهاب (تاندونیت) از توهین تکراری به ساختار شود. ضایعات پوستی و ساختارهای داخلی نیز ممکن است ناشی از ضربات کوچک یا فشارهای کوچک باشد. آسیب های میکرو تروما می تواند ناشی از کار بر روی سطوح ناهموار یا سطوح که بیش از حد سخت و یا خیلی نرم است یا با پوشیدن کفش هایی که دارای ویژگی های جذب نیروی قوی هستند، فعالیت خاصی نداشته و یا نادرست عمل می کنند. کفش هایی که بیش از حد تنگ و یا پاشنه بلند هستند می تواند درد در قسمت جلویی ایجاد کند.


درمان میخچه با استفاده از کفش مناسب

کفش هایی که بیش از حد محکم بسته می شوند می توانند درد و کبودی را در بالای پا ایجاد کنند. کفش های نامناسب و غیر ورزشی خاص برای رانندگی یا دوچرخه سواری می تواند درد پا را با فعالیت ها منجر شود. کفش های ناهموار در کوتاه مدت ممکن است موجب بروز تورم و کبودی شوند و منبع اصلی پای ورزش باشند. اثرات درازمدت کفش های مناسب ضعیف ممکن است از ناخن ها، ذرات، زخم ها، تحریک اعصاب و مفاصل و ناهماهنگی پا باشد. Neuroma مورتون ناشی از ضخیم شدن بافت در اطراف یک عصب بین انگشتان پا می تواند باعث بی حسی و درد شود و همچنین ممکن است با کفش های ضعیف مناسب مانند بسیاری از پاهای پا مانند چکمه ها، انگشتان پا و پناهگاه ها بوجود آید.


منابع : میخچه پا ، میخچه ، درمان میخچه ، درمان میخچه پا ، درمان میخچه کف پا