سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه میتوان شپش سر را درمان کرد؟

عوارض شپش چیست؟ آیا با عوارض و خطراتی که شپش می تواند برای شما داشته باشد آشنایی دارید؟ شپش سر با میدن خون شما، به عنوان یک انگل بر روی پوستتان زندگی می کند. چگونه میتوان  شپش سر را درمان کرد و عوارض ناشی از وجود آنها را کاهش داد. با ما همراه باشید. لینک هایی که به درد شما می خورد: درمان شپش


درمان شپش سر


دشمن شپش


شپش بدن


شپش مو


شپش سر


شپش سر و درمان آن

شما می توانید شپش ها را با تماس با هر یک از شپش ها یا تخم مرغ خود دریافت کنید. تخم مرغ حدود یک هفته میگذرد. یخ نمیتواند روی زمین پرواز کند یا راه برود. آنها از طریق: تماس با سر به سر یا بدن به بدن. این ممکن است رخ دهد به عنوان کودکان و یا اعضای خانواده بازی می کنند و یا از نزدیک ارتباط برقرار کنند. شپش سر نزدیکی اموال ذخیره شده. نگه داشتن لباس های آلوده در کمد، قفسه ها یا در کنار کالسکه در مدرسه، یا نگهداری وسایل شخصی مانند بالش، پتو، شانه و اسباب بازی های پر شده در مجاورت خانه می تواند به گسترش شپش کمک کند. اقلام در میان دوستان یا اعضای خانواده مشترک است.


شپش و درمان آن

این ممکن است شامل لباس، هدفون، برس، کمربند، دکوراسیون مو، حوله، پتو، بالش و اسباب بازی های پر شده باشد. تماس با مبلمان آلوده دروغ گفتن بر روی یک تخت یا نشستن در مبلمان پرده ای که به وسیله پارچه های پر از آب پر شده است، اخیرا توسط افرادی با شپش استفاده می شود. اویس می تواند برای یک تا دو روز از بدن زندگی کند. شپش تماس جنسی انسداد عادی معمولا از طریق تماس جنسی گسترش می یابد و بیشتر به بزرگسالان مربوط می شود. غده های عادی در کودکان ممکن است نشانه ای از قرار گرفتن در معرض جنسی و یا سوء استفاده باشد.


درمان شپش سر چگونه است؟

جلوگیری از گسترش شپش سر در میان کودکان در مراقبت از کودکان و تنظیمات مدرسه دشوار است. ارتباط بسیار نزدیکی میان کودکان و وسایل متعلق به آنها وجود دارد که می تواند به راحتی شیارها را پخش کند. درمان شپش سر این هیچ انعکاسی از عادت های بهداشتی شما و یا فرزندان شما نیست و اگر والدین شما شلاق بزنند، شما به عنوان والدین خود ناکام نخواهید بود. برخی از محصولات بی نظیر ادعا می کنند که شوک ها را دفع می کنند، اما برای اثبات ایمنی و کارایی آنها، تحقیقات علمی بیشتری لازم است.


دشمن شپش و درمان آن

تعدادی از مطالعات کوچک نشان داده اند که مواد تشکیل دهنده برخی از این محصولات - اغلب روغن های گیاهی مانند نارگیل، زیتون، رزماری و درخت چای ممکن است برای دفع شپش کار کنند. با این حال، این محصولات به عنوان "طبیعی" طبقه بندی می شوند، دشمن شپش بنابراین آنها توسط اداره غذا و داروی (FDA) تنظیم نمی شوند و ایمنی و اثربخشی آنها به استانداردهای FDA تست نشده است. از کودک خود بپرسید برای جلوگیری از تماس سر و صدا با همکلاسی ها در طول بازی و فعالیت های دیگر.


شپش بدن و درمان آن

آموزش فرزندتان را به اشتراک گذاشتن وسایل شخصی مانند کلاه، روسری، کت، شانه، برس، لوازم جانبی مو و هدفون. دستورالعمل فرزندتان برای اجتناب از فضاهای مشترک که در آن کلاه و لباس های بیش از یک دانش آموز در یک قلاب معمولی آویزان می شوند یا در قفسه نگهداری می شود. با این حال، انتظار نمی رود که شما و فرزندتان بتواند شپش بدن تمام انواع تماس هایی را که ممکن است موجب گسترش وحشی می شود را از بین ببرد. تا زمانی که تحقیقات بیشتری اثبات اثربخشی محصولات جلوگیری از بروز سرطانی نباشند، بهترین روش این است که به راحتی مراحل را برای خلاص شدن از شر شپش ها و تخم مرغ خود را انجام دهید تا بتوانید با آنها مبارزه کنید.


شپش مو و درمان آن

فرزند شما ممکن است در موهای خود نیت داشته باشد، اما لزوما یک مورد شپش سر وجود ندارد. بعضی از تخم ها تخم مرغی هستند. با این حال، نیت هایی که در عرض 1/4 اینچ (6.4 میلیمتر) پوست سر یافت می شوند، شپش مو حتی اگر تنها یک مورد را پیدا کنید، برای جلوگیری از احتمال جویدن آنها باید درمان شود. جوجه هایی که دورتر از پوست سر هستند، احتمالا از یک آلودگی قدیمی است، اما برای جلوگیری از عود مجدد باید برداشته شود.


منابع : شپش ، شپش سر ، درمان شپش ، درمان شپش سر ، دشمن شپش ، شپش بدن ، شپش مو ، شامپو ضد شپش ، شامپو شپش